Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wieo
Wysłany: Czw 17:48, 07 Maj 2015
Temat postu:
oooo chyba muszę zmienić mechanika
na jakiegoś nowocześniejszego
też jak mi powiedział nazwę motopłat pierwsze usłyszałem
mam nadzieje że to może impulsator
może mechanik stanie na wysokości zadania
hacker33
Wysłany: Czw 12:43, 07 Maj 2015
Temat postu:
Motopłat był w KTM jak Ciebie jeszcze na świecie pewnie nie było.
2008 ma zapłon kokusan: stator, magneto, impulsator, cewka zapłonowa, moduł zapłonowy.
Zapłon Kokusan jest bardzo prosty w zdiagnozowaniu - wystarczy zwykły miernik elektryczny.
Co i gdzie mierzyć masz podane w engine/service manual wraz ze zdjęciami.
Ja bym zaczął od tak banalnej rzeczy jak wymiana świecy. W 2T nie wytrzymują one zbyt długo i nawet na dłuższe przejażdżki warto mieć zapasową w kieszeni.
wieo
Wysłany: Czw 9:33, 07 Maj 2015
Temat postu: EXC 125 cewka, motopat?
Witam
Jestem posiadaczem EXC 125 2008rok, po zimie w motorze wymieniony olej, pierwsza jazda jakieś 30 min, wszystko w porządku, drugi wyjazd motor jeździł choć raz strzelił z tłumika przy wysokich obrotach, dojechałem do znajomego, motor zgasiłem, po godzinie nie było możliwości odpalenia, na pych odpalił ale po przejechaniu 200m na ssaniu objawy jakby nie dochodziło paliwa. Wyczyściłem solidnie gaźnik nie było żadnego syfu, filtr powietrza, po tym zabiegu motor nie odpala na kopkę, załapał raz i zgasł, na pych objawy jak poprzednio. Zaprowadziłem do mechanika, co stwierdził że nie ma iskry lub jest ale bardzo słaba i prawdopodobnie problemem jest motopat, pierwszy raz w życiu słyszałem taką nazwę to jakaś cewka? Czy ktoś się orientuje jak sprawdzić czy to ta cześć, nie mam dostępu do tej części na podmiankę, nie wiem również gdzie to kupić znalazłem coś na allegro ale nie mam pojęcia czy od powiedzmy 1999 roku będzie pasowało do 2008? Ewentualnie może przyczyną jest impulsator? gdzieś ktoś opisywał na tym forum problem z impulsatorem. A może ktoś ma na sprzedaż "motopat"
Pozdrawiam
Wiechu
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin