Autor |
Wiadomość |
Mietek3 |
Wysłany: Śro 16:09, 29 Lip 2015 Temat postu: oo |
|
Zrób przegląd. Najlepiej w serwisie Dynamex z Katowic. Działają przy ul Rolnej43B. Prowadzą usługi remontowe w zakresie przezwajania silników AC i DC, remontów pomp, agregatów, spawarek, luzowników i innych urządzeń elektrycznych. Oprócz szerokiego wachlarza usług posiadają w swoim asortymencie dział produkcji i sprzedaży. |
|
|
maniekziomek10 |
Wysłany: Sob 8:29, 20 Cze 2015 Temat postu: |
|
Też mam taki sam problem, jak byś doszedł co to jest to napisz. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 10:13, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
a wydech szczelny? mialem tak w FJ 12
swozen tloka? za luzno osadzony tlok w ctlindrze? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 18:07, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
Znajdź kogoś z dobrym telefonem albo kamerą i nagraj ten hałas bo tak to możemy w nieskończoność. |
|
|
IRO |
Wysłany: Pon 17:09, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
Autodekompresator ok.
Pompa w porzadku.
Zawory stalowe, sprezyny podwojne.
Luz powyzej 0,60, dalej juz nie sprawdzalem.
Szukam dalej. |
|
|
kzq |
Wysłany: Nie 22:14, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
-Może autodekompresator?
-Może coś w pompie wody?
-Zawory stal czy tytan? Jak stal to powinna być sprężyna podwójna, a jak tytan to pojedyncza stożkowa?
-Upewnij się jeszcze czy w miejscu B masz odpowiedni luz
W serwisie powinni znaleźć, a może jakiejś części ci brakuje?
http://ktmsklep.pl/schemat/59671/zawory-rozrzad#schemes_heading |
|
|
IRO |
Wysłany: Nie 13:57, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
Na różnych luzach sprawdzałem, aktualnie ustawione ok. 0,08.
W tym silniku luzy się powiększają wraz z temperaturą silnika.
Filmiku nie nagram bo moto stoi aktualnie w warsztacie. |
|
|
digidy |
Wysłany: Nie 13:51, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
fajnie gdybyś dołączył filmik jak moto chodzi, poza tym RFS wiadomo że jest mistrzem w grzechotaniu. |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Nie 10:20, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
jakie luzy na zaworach ? Ja kiedys dałęm za duze luzy to dziwiek był niepokojacy. |
|
|
IRO |
Wysłany: Nie 10:09, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
Każde łożysko w silniku wymienione.
Głowica jest ok, nie była planowana. |
|
|
makperson |
Wysłany: Nie 9:13, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
łożysko wałka wymieniałeś? ono może nie klekocze ale też hałasuje, a głowica była planowana ? |
|
|
IRO |
Wysłany: Nie 8:23, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
Napinacz oryginał (sprawdzałem go, wszystko ładnie chodzi. Łańcuch iwisa, rolki sprawdzone, są w porządku. Nakrętka dokręcona na 100Nm.
Dodam jeszcze, że przed remontem nie miałem żadnych problemów z tym silnikiem. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 8:16, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
jak rolki ?
napinacz oryginał czy chinczyk ? tak czy siak bym go sprawdził. potrafi sie zapadka wyrobić i moze minimalnie sie chować napinacz i wtedy nadmiernie moze hałasować.
nakrętka na wale po prawej stronie dobrze dokręcona ? |
|
|
IRO |
Wysłany: Nie 8:12, 10 Maj 2015 Temat postu: Bardzo nietypowy problem z silnikiem. |
|
Witam.
Mam problem z moim katem.
EXC 450 2004 rok.
Silnik po kompletnym remoncie zaczął hałasować.
Hałas wydobywa się gdzieś z góry silnika.
Nie jest to do dźwięk typowo metaliczny, coś bardziej jak cykanie.
Dźwięk jest dosyć głośny, głośniejszy niż np stukanie zaworów.
Wraz z rozgrzaniem silnika głośność wzrasta.
Dźwięk raz jest, raz go nie ma.
Ale jak się już pojawi to nie przestaje stukać.
Sprawdzałem wszystko od strony sprzęgła, wszystko jest w porządku.
Z drugiej strony również.
Nie jest to łożysko kosza sprzęgłowego.
Luzy zaworowe zmniejszone na 0,08, nie pomaga.
Wymienione unibole razem, ze śrubami do regulacji.
Dźwigienki zaworowe sprawdzone, nie mają luzów.
Rozrząd dobrze ustawiony i zakuty.
Prowadnice rozrządu i napinacz wymienione.
Moto czeka jeszcze na mierzenie prowadnic zaworowych, ale w warsztacie twierdzą, że to raczej nie to.
Moto stoi aktualnie w serwisie ktma, gdzie też nikt nie ma pomysłu co to może być.
Może tutaj ktoś miał podobny przypadek i jakoś sobie z tym problemem poradził, bo może to być jakaś zwykła błahostka... |
|
|