Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bostorn
Wysłany: Czw 22:08, 14 Maj 2015
Temat postu:
korba prox, japonska, tłok wossner albo oem, proxy szybko sie konczą, są rewelacyjne jednak nie zrobisz na nich wielu mth.
łożyska NTN albo Koyo, uszczelki jak t w 2t jakie włożysz takie będą
barek253
Wysłany: Czw 20:59, 14 Maj 2015
Temat postu:
nie
bez sensu
predzej w tych nowszych pada uszczelka przy pompie i idzie woda w silnik
dioda
Wysłany: Czw 20:48, 14 Maj 2015
Temat postu:
czy w 2t 250/300 występuje kanał odprowadzający płyn chłodniczy na zewnątrz gdy padnie uszczelniacz pompy wodnej?
Buła
Wysłany: Śro 12:25, 13 Maj 2015
Temat postu:
Przerabiałem remont exc 250 z tego samego roku i ja montowałem tak: łożyska ntn z hurtowni albeco, dostałem wszystkie oprócz jednego na wałek zdawczy i musiałem je kupić w ktmie za ~180 zł. Korba proxa, tłok vertexa bo fabrycznie też montują vertexy z tego co mi wiadomo, uszczelki atheny.
Gierek
Wysłany: Śro 5:01, 13 Maj 2015
Temat postu: Remont EXC 300
Witam, niedawno zakupiłem exc 300 08r. lata mi się nim bardzo dobrze jednak chciałbym zrobić silnik od podstaw jak zwykle należy to zrobić po zakupie, teraz pytanie do remontujących 300,:
Jakiej marki korba ? prox ? wossner ? hotrods ? cena oryginału raczej zabija więc postawie na zamiennik.
Jakiej marki tłok ? w tym przypadku cena oryginalnego też nie zachęca, dodam tylko że siedzi u mnie jeszcze pierwsza selekcja 71,925, cylek planuje oddać do ktm'a do mierzenia jaki tłok wejdzie teraz.
Co do łożysk silnika to wiadomo coś o zamiennikach ? nie chodzi mi o typowe łożyska skrzyni które dostane bez problemu w sklepie z łożyskami tylko o łożysko wału prawe którego nie mogę zlokalizować w żadnej hurtowni a na ktmsklep stoi za ponad 300zł (1 szt.).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin