Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec |
Wysłany: Sob 11:28, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
Tak jak u mnie mialbyc tylko gaznik do regulacji a wyszlo ze zawory mialem do wymiany,pompa.wody do regeneracji,pokrywa sprzegla byla krzywa i ciekl olej i wiele innych pierdol a miala byc tylko ta jedna rzecz.
Podsumowujac nie pakuj sie w jakas padaczke,bo motocykl bedzie wiecej stal niz jezdzil chociaz nie wiem na ile ten pan wycenil motocykl |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 20:08, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
no dokładnie tylko, że często koszt remontu jest równy lub wyższy temu ile dałeś za sam motocykl
bo widzisz, że remont silnika to minimum 1000zł a najczęściej jakieś 3000zł
do tego oleje, płyny, napęd, klocki, a to ślizg, a to rolka, a to inna mała śrubka, pierdołka i masz 1000zł za coś czego nawet nie widać i już masz 4000zł |
|
|
drapi23 |
Wysłany: Czw 19:52, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
no dokładnie nigdy nie wiadomo co jest grane czasem ktos mówi ze igła taa igła to bedzie jak sam sobie zrobie to wtedy wiem co mam |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 19:48, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | hacker33 napisał: | sx - tytanowe zawory i nieszczęsne prowadnice |
można je zastąpić stalowymi, robiłem taką operację i jeżdziłem takim sprzętem - nic złego się nie działo,
co do cylka - są nawet selekcje D u niektórych producentów, tak że w sumie jest w czym wybierać |
i dochodzimy do tego, że po kupnie do wymiany wszystko oprócz karterów
selekcja D na nikasilu - chyba ciężko to osiągnąć
Zawory, sprężyny, łańcuszek itd. jakieś 1500 + robocizna
Tłok 600zł
Korbowód 600zł
Łożyska 500zł
Uszczelki 500zł
no i pytanie co z cylindrem?
może jest wbita tuleja? to nikasil odpada |
|
|
drapi23 |
Wysłany: Czw 19:32, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
czyli co warto ryzykowac |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 19:21, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | sx - tytanowe zawory i nieszczęsne prowadnice |
można je zastąpić stalowymi, robiłem taką operację i jeżdziłem takim sprzętem - nic złego się nie działo,
co do cylka - są nawet selekcje D u niektórych producentów, tak że w sumie jest w czym wybierać |
|
|
drapi23 |
Wysłany: Czw 19:05, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
no własnie i koszt przy okazji dlatego chciałem cos wiecej wiedziec |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 18:53, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
sx - tytanowe zawory i nieszczęsne prowadnice |
|
|
drapi23 |
Wysłany: Czw 18:36, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
sam tłok to jeszcze nie ma tragedii jak by sie okazał ale własnie nie wiem jak cylinder wyglada |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 18:31, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
mogą być tylko uszczelniacze (koszt 20pln /szt) albo tłok/pierścienie - koszt ok 600plna + uszczelka pod głowicą + robocizna , gorzej jeśli okaże się że cylek się kończy i nie dobierzesz selekcji. |
|
|
drapi23 |
Wysłany: Czw 18:18, 21 Maj 2015 Temat postu: SX kila pytan |
|
Witam mam okazje kupic sx 450 z 2005 roku za dosc nie dłuze pieniadze co o nim powiecie .. wiadomo nie jest ideał tylko jest tego typu sprawa ze po ok 30 min zaczyna dymic ( bierze olej ?) co mogło by byc i czy warto sie w to pakowac |
|
|