Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
husa66
Wysłany: Sob 21:06, 23 Maj 2015
Temat postu:
HMM no ciekawe czy sonda sama dobierze lepsza mieszankę.
jeżdżę raczej w ciężkim terenie ,nie pałuje na prostych ,nie kreci mnie to,
a nie chcę przekombinować, gdyż nabytek świeży.
Wcześniej miałem exc 450 2010 na acrapie, podobało mi sie,
teraz mam husaberga fx 2010 ale wydech e1.
Dzisiaj polatałem nim po lesie rewelacja.
Lekki fanie się prowadzi, zawias wp cc.
henio12323
Wysłany: Sob 20:54, 23 Maj 2015
Temat postu:
oryginalny wydech poprawia dół obrotowy i moto fajnie pracuje, przelotka poprawia góre i jak sie pałuje po prostych
ciekawe jak też na taką prace zareaguje wtrysk
husa66
Wysłany: Sob 20:03, 23 Maj 2015
Temat postu: Orginalny wydech z homologacja E1 pruć bebechy?
Witam zastanawiam się nad zrobieniem przelotu z oryginała, daje to jakieś wymierne korzyści poza lepszym brzmieniem.
Husaberg fx 2010 efi
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin