Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pgwadera
Wysłany: Wto 21:00, 26 Maj 2015
Temat postu:
Tak fajki mają po 5kOhm.
pgwadera
Wysłany: Wto 20:55, 26 Maj 2015
Temat postu:
cewko moduł jest nowy, ewentualnie stator tylko czy ma ktoś wiedze jak go sprawdzić w tym roczniku? dokładnie nie pamiętam ale stator pokazywał coś w granicach 6-9V. I jeszcze jedno pytanie czy mogłoby to działać na cewce ze skutera?
hacker33
Wysłany: Wto 20:49, 26 Maj 2015
Temat postu:
Fajkę masz 5kOhm?
4tSTUNT
Wysłany: Wto 20:45, 26 Maj 2015
Temat postu:
Jak dla mnie coś z modułem albo statorem
pgwadera
Wysłany: Wto 18:40, 26 Maj 2015
Temat postu:
Świeca jest nowa, irydowa, nie ma na niej oznaczeń. Sprawdzałem kilkanaście różnych świec bez rezultatu.
Fourier
Wysłany: Wto 18:26, 26 Maj 2015
Temat postu:
Moje standardowe pytanie- jaka swieca i kiedy byla wymieniana?
pgwadera
Wysłany: Wto 16:26, 26 Maj 2015
Temat postu: SX 125 97r brak iskry na wolnych obrotach
Witam forumowiczów, od niedawna jestem posiadaczem SX 125 z 97r, mianowicie mój problem polega na tym, że motocykl odpalał tylko z popychu. Podczas sprawdzania okazało się, że nie ma iskry. Pojawiała się tylko napędzając silnik z wiertarki i to dopiero przy dość wysokich obrotach których nie da się osiągnąć odpalając z kopniaka. Dodam, że wszystkie przewody sprawdzałem, wymieniłem świecę, założyłem nową oryginalną cewkę PVL 105 458 na której nadal wygląda to tak samo. Natomiast kiedy założyłem zwykłą cewkę od skutera iskra pojawiła się już przy najmniejszych obrotach stąd moje pytanie czy miał ktoś już podobny problem albo podsunie jakieś rozwiązanie?
Ps W serwisówce nie znalazłem jak sprawdzić cewkę lub stator. Zapłon jest firmy PVL, ze statora wychodzą dwa kable do cewki.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin