Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jachus0
Wysłany: Śro 20:29, 27 Maj 2015
Temat postu:
Ok dam znać w weekend co zadziałałem
żółf
Wysłany: Śro 18:44, 27 Maj 2015
Temat postu:
jachus0 napisał:
Przed serwisem chodził normalnie, gaznik rozbierałem i czyściłem kompresorem więc powinno być git, poprzednie listki były lekko postrzępione i trochę odstawały tworząc szczelinę.
Wystarczy, że do gaźnika pod zaworek podszedł jakiś paproch i zaworek delikatnie puszcza, masz wyższy poziom paliwa i go zalewa na wolnych. Zacznij od sprawdzenia o czym już pisałem - 5 minut jazdy i będziesz miał trochę jasności, sprawdź na postoju przy otwartym kraniku przy jakim pochyleniu motocykla zaczyna lać z przelewu. Nie jest możliwe, żeby dobrze wyregulowany 200 spalił więcej niż 250, więc to paliwo gdzieś musiało się podziać
jachus0
Wysłany: Śro 18:23, 27 Maj 2015
Temat postu:
Przed serwisem chodził normalnie, gaznik rozbierałem i czyściłem kompresorem więc powinno być git, poprzednie listki były lekko postrzępione i trochę odstawały tworząc szczelinę.
barek253
Wysłany: Śro 16:55, 27 Maj 2015
Temat postu:
sprawdź na zaworze czy te kreski sie tam pokrywają
i sprawdź czy w ogóle działa prawidłowo
ściągnij dekielek z lewej strony alby to oblukac
nastawy gaznika po tylu latach juz nie będą idealnie pasowaly
ktoras z dysz nie jest zatkana?przytkana?
przed serwisem chodzil?
w jakim stanie byly poprzednie listki membrany?
jachus0
Wysłany: Śro 16:02, 27 Maj 2015
Temat postu:
Listki oryginalne z ktm, dysze założone są adekwatne do temperatury i wysokości. Podczas składania musiałem jeszcze rozebrać zawór wydechowy tzn. zdjąć ten półksiężyc bo jedna z zębatek się zapiekła jak cylek leżał i czekał na honowanie, ale nasmarowałem olejem i ładnie chodziło, a złożyłem tak że każda kropeczka czy tam kreseczka na każdej z trzech zębatek pokrywała się z tym na półksiężycu czyli chyba ok..
amek721
moto nie przerywa czy szarpie tylko nie wkręca się płynnie-liniowo tak jak powinno i jak było wcześniej, nie ma po prostu dołu tylko muł i nagle ogień, gorzej niż crossówka 125. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Na weekend będę dopiero w domu rodzinnym i trochę pogrzebię
Buła
Wysłany: Śro 14:09, 27 Maj 2015
Temat postu:
Może coś nie tak z listkami też skoro je zmieniałeś? Listki oryginalne dawałeś? Sprawdź membranę czy tam na pewno wszystko jest jak być powinno.
żółf
Wysłany: Śro 13:31, 27 Maj 2015
Temat postu:
Wygląda jakby go zalewało - nieszczelny zaworek iglicowy. Załóż jakiś zbiorniczek na przelew i zobacz ile tamtędy ucieka - to by tłumaczyło astronomiczne spalanie.
Warto też sprawdzić zawór wydechowy, czy przy wejściu na obroty się otwiera, bo może przy składaniu nie zeszły dźwigienki
amek721
Wysłany: Śro 11:22, 27 Maj 2015
Temat postu:
Jak czytałem Twój post to od razu na myśl przyszedł gaźnik. Rozumiem, że zmieniałeś obie dysze, położenie klipsa i śrubkę niskich obrotów?
Jeżeli mówisz, ze możesz jechać 0-1 to może być też zawór wydechowy ustawiony na za wcześnie. Ale do zaworu nie pasuje mi
Cytat:
moto nie wkręca się płynnie, po rozgrzaniu na biegu jałowym gaśnie
Chociaż może po prostu masz za niskie obroty jałowe?
Na wszelki wypadek zdejmij dekiel po lewej stronie silnika i sprawdź znaki. Polecam temat
http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?t=17296
Jeżeli to nie pomoże, ja sprawdziłbym też membranę, czy dobrze wszystko poskładane.
jachus0
Wysłany: Śro 11:09, 27 Maj 2015
Temat postu: exc 200 problem
Witam, Panowie mam problem z ktm exc 200 2008 rok, przed sezonem wymieniałem kilka gratów: tłok z honowaniem cylka, uszczelki, świeca, listki karbonowe zaworu, filtr powietrza oraz prostowany był dyfuzor. Problem polega na tym że moto nie wkręca się płynnie, po rozgrzaniu na biegu jałowym gaśnie, ma z początku muła ale jak już w pewnym momencie złapie to otrzymuje pełną moc i ucieka spod tyłka, poza tym ostatnio spalił sporo paliwa, koledze exc 250 spalił trochę ponad połowę baku a mi podczas powrotu zeszło do rezerwy. Myślałem z początku że może go zalewa bo wszystko na to wskazywało, ale teraz już sam nie wiem czy to nie było spowodowane po prostu tym że nie mogłem jechać na dojazdówkach na pół gazu tylko albo max albo pyrkać. Gaźnik próbowałem regulować, ustawiony jest teraz tak jak serwisówka każe razem z dyszami, ale próbowałem innych ustawień łącznie z opuszczaniem iglicy. Ostatnio nasunęła mi się myśl że może to być wina zaworu wydechowego. Ogólnie jak się wkręci to ładnie idzie ale taka 0-1 jazda po lesie jest męcząca. Spotkał się ktoś z podobnym problemem?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin