Autor |
Wiadomość |
amek721 |
Wysłany: Śro 14:32, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Czyli iskra jest?
Zmień świece zmierz wartości całej elektryki, które znajdziesz w manualu.
Pamiętaj o kroplach i przecinkach. |
|
|
szaron84 |
Wysłany: Śro 4:05, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
a w takim przypadku była by iskra jak by moduł strzelił bo raczej statora i impulsator odpadają bo ja mam KTM Exc-f 250 a tam wszystko jest pod deklem i w oleju to pływa uszczelka nowa zero wycieków tak ze woda raczej tam nie ma szans dotrzeć. |
|
|
e46 |
Wysłany: Wto 16:36, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Jeżeli nie zalało Ci statora z impulsatorem i przewody i świece, gaźnik itd sprawne, to może strzelił moduł ? |
|
|
szaron84 |
Wysłany: Wto 15:00, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
to już trwa kilka dni i nie mam pomysłu co dalej robić dlatego tez pytam tutaj ?? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 13:49, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Poczekaj do jutra i spróbuj ponownie. |
|
|
szaron84 |
Wysłany: Wto 8:22, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
heyka, mam ten sam problem w jaki sposób rozwiązano ten problem dodam ze silnik mam po remoncie może z 15 moto godzin nowy cylinder tłok korba w moim przypadku było ze po jeździe go umyłem i już nie odpalił sprawdziłem gaźnik zero wody, filtr powietrza suchutki, wydech tez suchy jedyne co mi przychodzi do głowy to ten zapłon ze nie jest tam gdzie powinien w jaki sposób ja to mogę sprawdzić i mam pytanie w jaki sposób rozwiązał problem Popiel03 bo możne akurat to samo jest u mnie pozdrawiam wszystkich z enduromani.pl i proszę o pomoc |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 22:18, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
Jak wygląda iskra? Bez problemu ją dostrzegasz?
W manualu masz wszystko opisane po kolei co i gdzie sprawdzać i jakie wartości masz uzyskać. Zazwyczaj taki informacje znajdziesz na końcu manuala. |
|
|
Popiel03 |
Wysłany: Pon 16:58, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
Juz jak by chcial zalapac ale nie moze sie przez cos "przebic?" Rura goraca sie robi ale noe chce odpalic! |
|
|
Popiel03 |
Wysłany: Pon 16:33, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
Zmienilem swiece i jest to samo, zrzucilem dekiel i wszystko tam ok, jaka wartosc mam sprawdzic? Wytlumaczcie bo troche zielony jestem ;o |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 20:56, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
czyli masz iskrę albo nie taką jak trzeba , albo nie tam gdzie trzeba, jak masz możliwośc to zmień jeszcze świecę i sprawdź, zrzuć jeszcze dekiel magneta i zobacz czy tam wszystko ok,
ściągnij manual i sprawdź wartości na statorze i cewce |
|
|
Popiel03 |
Wysłany: Sob 20:30, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
Jak wykrecam swiece jest mokra, zmienilem mu paliwo wylalem z gaznika i baku zalalem nowe i nic to nie dalo, po paru kopnieciach strzela z tlumika, sprobowalem z samostartem i taki sam efekt.. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 19:33, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
a świecę jak wykręcasz po próbie palenia to jest mokra? możesz jeszcze spróbować psiknąć samostarta do cylindra i wtedy spróbuj. albo nie dostaje paliwa albo masz przestawiony punkt zapłonu |
|
|
Popiel03 |
Wysłany: Sob 18:56, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
Probowalem na popych i nic, probowalem odpalic bez filtra i nic, probowalem z innymi swiecami i nic, prwszystkie kostki zdjalem bak i cala elektryke rownoez i noe widze nic co by moglo spowodowac ze nie pali, wszystko przedmuchalem kompresorem, zdjalem rowniez pokrywe od magneta wszystko przedmuchalem, iskra jest bardzo dobra, wszystkie styki przeczyscilem w nim przeczyscilem. Bylo to tak ze na drugi dzien po myciu chcialem go odpalic a on nawet nie chce zalapac na sekunde, totalne zero. Juz nie mam pomyslow o co mu chodzi. Wybaczcie za bledy w pisowni. |
|
|
Gardor |
Wysłany: Sob 17:20, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
Pewnie woda w gaźniku a próbowałeś odpalić na popych ? |
|
|
Popiel03 |
Wysłany: Sob 12:54, 30 Maj 2015 Temat postu: Problem z odpaleniem po myciu ktm sxf 250 |
|
Ktm z 2007 roku. Przerobiony iskrownik pod lampe z przodu. No nie wiem, pokombinuje z tymi kostkami moze cos mu pomoże a jak nie to zostaje tylko albo gaznik albo mechanik |
|
|