Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
żółf
Wysłany: Pon 10:20, 08 Cze 2015
Temat postu:
Rysiek24 napisał:
widze ze im nowszy KTM, tym gorsza jakosc wyrobu..
Coś w tym jest... Nawet widać to po jakości podnóżków, czy zastosowanych śrub. W 15letnim lc4 te elementy wyglądają dużo lepiej niż w 5 letnim exc
Jednak skrzynie w KTMach są raczej pancerne, najczęściej sypią się wodziki, dlatego z niecierpliwością czekam na rozbiórkę, a nie zdziwiłbym się jakby to wcale nie były tryby skrzyni, tylko np wieniec kosza sprzęgłowego, albo sprzęgiełka rozrusznika.
Rysiek24
Wysłany: Nie 22:12, 07 Cze 2015
Temat postu:
widze ze im nowszy KTM, tym gorsza jakosc wyrobu..
henio12323
Wysłany: Nie 10:30, 07 Cze 2015
Temat postu:
warto przy okazji zmienic profilaktycznie łozyska skrzyni - bo skoro cos strzeliło to i one oberwały. teraz moze nie byc nic widać ale mogą sie szybciej zuzyc w przyszłosci. 2 sprawa to sprawdzic trzeba wodziki itp itd. czyli całość do przejżenia, pytanie czem ustrzeliło, czy nie wysprzęgliło a ty zmieniałeś bieg czy jak. samo z siebie nie powinno sie nic zrobić.
też bym proponował na szybko wszystko rozebrać. najwiecej czasu potem czekasz na częsci i przygotowujesz do składania - czyli mycie wszystkiego i kontrola zuzytych częsci.
żółf
Wysłany: Nie 9:51, 07 Cze 2015
Temat postu:
Jak już będziesz miał wszystkie części to naprawa potrwa jedną noc i 5 piw:) Po prostu kilka godzin na połowienie silnika i kilka na złożenie. Najwięcej czasu zajmie czekanie na części, więc spiesz się z rozbiórką i oceną zniszczeń. Ceny...po 200zł za tryb mniej więcej (a wymienia się parami) - komplet uszczelek 300-800 plus to co przy okazji dojdzie.
MarM79
Wysłany: Sob 23:59, 06 Cze 2015
Temat postu: Skrzynia biegow lc4 690 2010 rok
Witam wszystkich i przepraszam jesli cos namotałem i wpisałem nie tam gdzie trzeba .Mam mały problem ,a moze nie taki mały bo przy grzecznej zmianie biegow z 3 na 4 cos strzelilo i zaczelo chrupac w silniku.Zdjolem pokrywe od strony sprzegla i znalazlem cztery urwane zęby wiec pewnie któryś bieg poległ.Moje pytanie jest takie ,ile trwa naprawa i jakie moga byc mniej więcej koszty takiej naprawy ? Czy ktoś juz przerabial taki problem w takim silniku ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin