Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dreed
Wysłany: Czw 7:33, 01 Paź 2015
Temat postu:
To co zrobiłeś to tak zwane idle. Oprócz tego powinieneś skalibrowac manetke. Jestem ze śląska i jak coś to tez mam soft i kable
piasektt
Wysłany: Pią 7:58, 03 Lip 2015
Temat postu:
Cenna wskazówka, miałem podobny problem.
dZag
Wysłany: Wto 7:09, 23 Cze 2015
Temat postu:
Problem był prosty do rozwiązania (jak się okazało).
Zostały zrobione dwie rzeczy: wgrana mapa zapłonu od SMC no i to co powinno być robione po wgraniu mapy czyli praca motocykla przez 15 minut na wolnych obrotach.
Mechanik powiedział mi że praca na wolnych obrotach przez 15 minut powinna być wykonywana również po wymianie akumulatora. A ja rzeczywiście wymieniłem akumulator i tego nie zrobiłem.
Motocykl po tych operacjach nie tylko nie gaśnie ale pracuje równiej. Zobaczymy czy problem rzeczywiście zniknął bo na razie nie katowałem go jeszcze za mocno.
Poza tym pod komputerem nie było widocznych żadnych błędów.
dZag
Wysłany: Pon 8:47, 08 Cze 2015
Temat postu: SMC Gaśnie
Witam,
Od niedawana stałem sie posiadaczem ktm smc 2009. Jeździłem, jeździłem problemów nie było. Zmieniłem olej i filtry. Zawory były sprawdzane na jesieni i nie wymagały regulacji. Problemy sie zaczęły. Po jeździe w mega korkach w upale moto bardzo sie grzało. Temperatura skakała prawie do końca skali, załączał sie wentylator i odrobine zbijał temperaturę. I tak w kółko przez 30 minut aż moto zaczęło gasnąć na wolnych obrotach. Odpalałem go ponownie i jechałem dalej. Ale tak w kółko. Jak juz z kotków wyjechałem to sie dusił, szarpał i tracił obroty. Po odpoczynku czyli wychłodzeniu wieczorem sprawdziłem czy objawy sie powtórzą ale było ok. Sytuacja pewnie sie powtórzy jak znowu bede jeździł w korkach i maszyna sie mocno nagrzeje.
Tłumik jest oryginalny. Wiem ze poprzedni właściciel miał problemy i moto mu gasło (nie wiem czy dokładnie w takich okolicznościach) ale w Ktm'ie wygrali mu mapę zapłonu z modelu enduro i problem zniknął.
Pytanie moje czy to moze byc cos poważnego i czy ktoś miał podobne problemy.
Dzięki za pomoc.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin