Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Imprezy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kiełek
Wysłany: Śro 18:36, 14 Paź 2015
Temat postu:
Ja bym pomyślał nad zamianą moto na coś o mniejszej masie i pojemności np. EXC 350 albo coś 2t, szybciej ogarniesz jazdę na czymś słabszym
PiterBaja
Wysłany: Śro 18:22, 14 Paź 2015
Temat postu:
14x50 w 500 sprawuje sie idealnie pozdro!
KristofSX
Wysłany: Śro 10:25, 14 Paź 2015
Temat postu:
przełożenia to sprawa dosyć indywidualna, 14x50 raczej spoko, z rzeczy niezbędnych - płyta pod silnik, ramki na chłodnice i może jeszcze handbary i wentylator
Sai
Wysłany: Śro 9:42, 14 Paź 2015
Temat postu:
Wiedziałem że tak napiszecie
Dlatego napisałem na początku, że ostro się biorę do tego. Może chociaż jakie przełożenie? Bo trudno to nazwać gadżetem..
major000
Wysłany: Śro 7:01, 14 Paź 2015
Temat postu:
Spidi napisał:
Skup się głównie na jeżdżeniu - jeździj ile wlezie w różnym terenie a kasę, ktorą chcesz wydać na ten cały szpej przeznacz np. na 2 tygodniowe wypady do Rumunii.
Więcej Ci to pomoże niż Rekluse, super zawias czy inne zabawki.
W myśl zasady:"...nie fura a technika robią z Ciebie zawodnika!"
Święte słowa, tylko hektolitry wypalonego paliwa zrobią z ciebie zawodnika. Gadżety po czasie sam stwierdzisz jakie ci potrzebne ale osłona pod silnik i musy wystarczą.
Spidi
Wysłany: Wto 21:46, 13 Paź 2015
Temat postu:
Skup się głównie na jeżdżeniu - jeździj ile wlezie w różnym terenie a kasę, ktorą chcesz wydać na ten cały szpej przeznacz np. na 2 tygodniowe wypady do Rumunii.
Więcej Ci to pomoże niż Rekluse, super zawias czy inne zabawki.
W myśl zasady:"...nie fura a technika robią z Ciebie zawodnika!"
Sai
Wysłany: Wto 20:49, 13 Paź 2015
Temat postu:
Dzięki za rady Panowie, z nowym sezonem biore sie ostro do jazdy
A jesli chodzi o przygotowanie motocykla to pewnie:
- zawieszenie zasetupowane indywidualnie (u mnie trochę wyższa waga ok 100kg), tylko kurde troche to drogie jest
- w miare nowe opony na musach? Tubliss? Dętka?
- warto kupić sobie Reklusa? Chyba duzo lzej niż jakby ciągle przesprzęglać w 4T
- osłony na silnik, tarcze itp widziałem że ludzie to mają, nie wiem chyba to dobre
- jakie przełożenia? 14/50 będzie ok?
Zapek
Wysłany: Wto 19:00, 13 Paź 2015
Temat postu:
Wydaje mi się,że amatora zawsze jakiś element może zaskoczyć
Opony zazwyczaj są widowiskowe
Ogólnie to jeździć jeździć i jeździć. W różnym terenie.
Kondycja ma duże znaczenie.
Frager
Wysłany: Wto 18:49, 13 Paź 2015
Temat postu:
Kamienie, te na podjazdach... ( tak były podjazdy po kamieniach
)
i normalnie na płaskim ułożone + do tego strome piaszczyste podjazdy.
Mi przynajmniej osobiście najwięcej problemu to stworzyło.
Oczywiście, że tak
mikas
Wysłany: Wto 18:49, 13 Paź 2015
Temat postu:
Wszystko musisz mieć opanowane, chociaż podjazdy na prologu akurat najmniej. Ćwicz rożne elementy superenduro oraz szybkość to bez problemu powinieneś wejść do wyścigu głównego...
Chociaż nie wiadomo jakie zasady bedą w 2016 roku...
Sai
Wysłany: Wto 15:36, 13 Paź 2015
Temat postu:
Panowie, chciałbym kiedyś wystartować w tych zawodach z celem zakwalifikowania się do głównego wyścigu. Później to już nieważne
Oczywiście nigdy nie startowałem w zawodach. Powiedzcie jakie są najtrudniejsze elementy trasy, tak żeby wiedzieć co trenować - podjazdy? przeskakiwanie przeszkód? Szybkość w zakrętach?
Czy z EXC 500 mam tam w ogóle czego szukać?
dawidos107
Wysłany: Śro 20:51, 30 Wrz 2015
Temat postu:
Super było
Zapek
Wysłany: Pon 15:30, 28 Wrz 2015
Temat postu:
9 sekund okazuje się,że zabrakło nie jednemu
Frager
Wysłany: Pon 14:58, 28 Wrz 2015
Temat postu:
Kiełek - tych 9 sekund w kwalifikacjach zabrakło Ci do mnie
Byłem ostatnim co się zakwalifikował
Pierwsze zawody w życiu, mega fart z tym 500 miejscem w kwalifikacjach, w niedzielę w połowie 300, niestety kondycyjnie nie dałem rady
Po 3,5H zrezygnowałem choć teraz żałuję bo mogłem jechać dalej i zaliczać kolejne checkpointy.
Ogólnie impreza mega!
Atmosfera, ludzie, trasa, wyścig itp.
P.S
Znajomy znajomego, amator leciał na YZ 125 i zajął 20 miejsce w niedzielnym wyścigu
" Nie moc silnika, a technika zrobi z Ciebie zawodnika "
Kiełek
Wysłany: Pon 11:05, 14 Wrz 2015
Temat postu:
Ja niestety nie mam szczęścia do MegaWatta, w tamtym roku kontuzja przed zawodami, w tym roku zawaliłem kwalifikacje. Chciałem ominąć korek na kamieniach, spadł mi łańcuch, przy zakładaniu straciłem ok 2min.
Byłem na zmianę wściekły i smutny przez kilka dni bo do zakwalifikowania zabrakło mi 9 sekund.
Mam nadzieję, że do 3 razy sztuka:)
Zawody super, organizacja dużo lepsza niż w tamtym roku, brak korków, lepsze jedzenie, duże depo, nawet prąd był.
Trasa po rozmowie ze znajomymi, którzy startowali w obu edycjach, w tym roku bardziej wymagająca i trudniejsza, ale dająca dużo radości.
W tym roku więcej ukończyło bo było na to 4 godziny, w tamtym roku gdy Błażusiak wygrał, zawody kończono.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin