Autor |
Wiadomość |
przemes |
Wysłany: Pią 8:04, 03 Lip 2015 Temat postu: |
|
Czyli dokładnie co..i za ile...tak dla potomnych:) |
|
|
marcin4 |
Wysłany: Pią 4:38, 03 Lip 2015 Temat postu: |
|
Temat można zamknąć , problem rozwiązałem, tak jak się spodziewałem we wcześniejszych postach. |
|
|
motoandrzey |
Wysłany: Wto 17:01, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
Kolega miał podobny problem, serwis zdiagnozował awarię przekaźnika pompy paliwa, a okazało się, że padł akumulator. Motor odpalał na kilka sekund po czym gasł, usterka pojawiła się podczas jazdy i nic nie wskazywało na akumulator. |
|
|
racesupport |
Wysłany: Wto 16:57, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
Mam identyczny problem, w zasadzie to założyłem nowy temat ale go skasuję, u mnie wtrysk leje, jest iskra, jest paliwo, powinno hulać a tu du*a, ani nie drgnie. Może rozrząd przeskoczył ? |
|
|
marcin4 |
Wysłany: Nie 17:00, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
Pisałem na vitalmx ,thumpertalk. Ja nie toleruję druciarstwa, dlatego przy swoich motocyklach muszę mieć wszystko zrobione i na czas |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 13:20, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
Z tego co napisałeś to wychodzi na to że pompa jest sprawna skoro ciśnienie jest utrzymane na 3,6 bara.
Co do tych Anglojęzycznych jakie to było forum USA czy UK.Ja pracuję z tymi Anglojęzycznymi i gdybym miał dostęp do części,które oni wymieniają to na pewno bym jezdził EXC500 góra dwuletnim |
|
|
przemes |
Wysłany: Nie 6:40, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
A mozesz cos wiecej o zamienniku pompy tzn: cena,gdzie kupic albo jakis link |
|
|
marcin4 |
Wysłany: Nie 5:02, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
Przemes zamienniki pomp występują i są znacznie tańsze od ceny w ktmie, zamienników wtrysków nie ma Szaman żadnej odpowiedzi tu nie dostałem, więc napisałem na forach anglojęzycznych. Dużo ludzi miało podobne przypadki i najczęstszą awarią były pompy lub wtryski. Nie chce mi się tego wszystkiego tłumaczyć , wystarczy trochę poszukać. Wymienię choćby cały układ paliwowy to ma działać tak jak się należy |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 0:23, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
Pisałeś,że ciśnienie paliwa ma 3,6 bara czyli jest w zakresie normy podanej przez producenta to po co wymieniasz pompę |
|
|
przemes |
Wysłany: Sob 12:38, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
pompa i wtrysk oryginał czy są jakieś zamienniki? |
|
|
marcin4 |
Wysłany: Sob 8:30, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
Zacznę po kolei wymieniać. Zamówiłem pompę paliwa. Następnie wrzucę nowy wtrysk. Jedyna rzecz która mnie "przybiła" to oryginalnie wkładana chińska pompa. Tyle filtrów paliwa w całym układzie i awarię wtrysku. W Suzuki czy Kawie jest tylko filtr wstępny i nie ma awarii układu wtryskowego, ale wszystko jest robione w Japonii, a nie każdy element gdzie indziej. |
|
|
racesupport |
Wysłany: Pią 20:59, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
I jak ? Coś zdziałałeś ? |
|
|
marcin4 |
Wysłany: Czw 16:27, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
Sorry zapomoniałem się zalogować. |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 16:26, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
Dziś kolejny raz przystąpiłem do działania. Wyjąłem pompe paliwa , wymieniłem filtr paliwa za pompą. Przemyłem węże w myjce ultradźwiękowej.Sprawdziłem ciśnienie paliwa 3,6 bara. Norma w serwisówce 3,3 - 3,7. Motor zaczął pracować w miarę normalnie jednak gaśnie na wolnych obrotach po 20 sekundach. Przejrzę jutro instalację. Jednak jeśli to nic nie da, wymienię wtrysk. Podejrzewam, że może być uszkodzony elektrozawór we wtrysku. |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 18:55, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
W takim razie cały układ wtrysku począwszy od pompy w zbiorniku skończywszy na samym wtrysku masz do weryfikacji. Pierwsze modele wtryskowe potrafiły się wykrzaczyć niestety.
Oprócz tego zerknij na świecę czy z prądem wszystko OK. |
|
|