Autor |
Wiadomość |
stpeter |
Wysłany: Śro 11:11, 17 Cze 2015 Temat postu: |
|
sprawdziłem. miałem dodychczas delty db 2320 MX-N |
|
|
henio12323 |
|
|
stpeter |
Wysłany: Śro 10:34, 17 Cze 2015 Temat postu: |
|
zakładałem jakieś no name a potem delta. Ale czarne. Fakt, że duży % mam jazdy w błocie. Muszę sprawdzić te spiekane co mówisz. Pod nosem mam olekmotocykle i zawsze mi delta dawali. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:10, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
a jakie klocki zakładasz ? mineralne albo jakies inne fajnie hamują ale idąw oczach zwłaszcza w błocie, koledze na jednym wypadzie sie skonczyły stosuj tylko złote sintered ( spiekane) prox, EBC, goldfren, Delta, szukaj tych firm i aby klocki były złote i ze spieków. bo EBC ma w ofercie czarne syfiaste, czerwone jeszcze gorsze i złote. też mają chyba oznaczenie double H lub HH mi klocki prawie sezon trzymają. powiedzmy 60-80 godzin |
|
|
stpeter |
Wysłany: Wto 18:55, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
janexc200 napisał: | powinienes miec w tym roczniku pompę z osobnym zbiorniczkiem, ale pewnie ktos ją uszkodził i zalożył od nowszego modelu
te nowsze szybciej się zuzywają niz stare, można kupic regenerację pompy w aso ale raczej zuzyta jest "obudowa" bo hebel sam z siebie nie ma prawa sie zapowietrzyc, płyn moze sie zagrzac i wtedy nie ma hamowania ale po ostygnieciu hamowanie ma wrocic, szukaj drugiej pompy najlepiej starego typu |
Nie. Mam pompe 2003 bez zbiorniczka.Data jest bita na pompie. Ale mój rocznik to przejściowy i okazuje się że dotąd wszystkie części pasują od 2004.
Zmieniłem płyn i odpowietrzyłem hamulec. Przy okazji wymieniłem łożyska dźwigni hamulca po 4,50 za sztukę. Przesmarowałem wszystko i działa jak nowe. Dot 4 to 10 pln za 0,5 litra. Koszt żaden a zadowolenie bezcenne. Jak już miałem hamulce na tapecie to zmieniłem płyn w przednim.Też brzytwa.
Tylko...czy Wam klocki też sie kończą tak szybko? Masakra...no i łożyska kół...16 mth i juz luz. A dodam że nie skacze po 20 metrów Wink |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Wto 16:28, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
znajomy zabrał taką pompę do NMR i od razu powiedzieli mu ze owszem mozna załozyc regenrację tłoczka ale padnie to po parunastu godzinach bo pompa wyrobiona-sprawdziło się |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 14:58, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
no to na 100% padł ci tłoczek w pompie, bez zestawu naprawczego się nie obędzie |
|
|
Przym |
Wysłany: Wto 13:20, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
Na postoju jest podobnie bo jak naciskam cały czas mocno na dźwignię to po zaciśnięciu klocków dźwignia powoli opada do końca, tak jakby właśnie ciśnienie się zmniejszało. Żadnych wycieków nie zauważyłem, poziom płynu jest ok. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 8:12, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
sprawdź jeszcze własnie czy jak nacisniesz to czy sie dzwignia zapada - ja też tak miałem jak kupiłem moto. podmieniłem z kolegą się na tłoczki na testy, i o dziwo jemu działał mój, a z jego maszyny działał u mnie. i juz nic sie nie zapada i hebel brzytwa |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 5:37, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
A na postoju jak naciśniesz na pedał to czujesz po chwili mega opór pod dźwignią (tak jakby się oparła o beton) czy jest taka gumowa i jak dociśniesz mocniej to da się jeszcze troszkę docisnąć?
Bo tylny hamulec jest bardzo trudno odpowietrzyć, mało kto umie a to co napisałem wyżej to właśnie objaw zapowietrzonego hebla. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pon 23:53, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
Gumowe elementy typu o-ring mogą być zużyte i pompa nie jest w stanie utrzymać wytworzonego ciśnienia co powoduje zmniejszenie siły hamowania,ewentualnie wyrobiona jest obudowa pompy porysowana,wytarta i wtedy także będzie wytracać ciśnienie |
|
|
Przym |
Wysłany: Pon 22:05, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
janexc200 napisał: |
te nowsze szybciej się zuzywają niz stare |
Na czym polega zużycie pompy? U mnie po wymianie tarczy i klocków z tyłu hamulec się zachowuje jakby się zapowietrzył. Jak hamuję w czasie jazdy i wciskam do końca to hamuje normalnie ale po 2-3 sekundach hamulec puszcza mimo wciśniętej dźwigni do końca. |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Pon 19:07, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
powinienes miec w tym roczniku pompę z osobnym zbiorniczkiem, ale pewnie ktos ją uszkodził i zalożył od nowszego modelu
te nowsze szybciej się zuzywają niz stare, można kupic regenerację pompy w aso ale raczej zuzyta jest "obudowa" bo hebel sam z siebie nie ma prawa sie zapowietrzyc, płyn moze sie zagrzac i wtedy nie ma hamowania ale po ostygnieciu hamowanie ma wrocic, szukaj drugiej pompy najlepiej starego typu |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 16:53, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
jak w aucie
żadnego oingu nie wymieniasz |
|
|
stpeter |
Wysłany: Pon 16:24, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
Tak. Nakrętka na 20 lub 21. Zasada wymiany płynu jak w aucie? Pompuje, odkręcam przy zacisku upuszczając aż zacznie wyciskać nowy czysty płyn?
A jak tam z oringami? |
|
|