Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
racesupport
Wysłany: Czw 22:52, 09 Lip 2015
Temat postu:
Panowie przestrzegam, jeśli coś się wydarzyło w baku. tj pękł przewód to zamawiać tylko i wyłącznie plastikowe wysokociśnieniowe rurki, żaden wężyk nie wytrzyma ciśnienia.
racesupport
Wysłany: Pon 17:48, 29 Cze 2015
Temat postu:
no i wszystko jasne ;] pękł wężyk w środku w baku który idzie od pompy paliwowej do reg. ciśnienia ;] obeszło się bez wkładu $$
[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t34.0-12/11426488_1453240274996298_1491468_n.jpg?oh=0a601b7f280ef77c157f0e0fe5567129&oe=5598FE72[/img]
Skróciłem wężyk i założyłem, po 30min wyglądał tak:
[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t34.0-12/11657445_1453753461611646_39348431_n.jpg?oh=d85148f47f8a9404058c37fdbde8bb03&oe=5598D80D[/img]
Musiałem założyć zbrojony bo ciśnienie jest duże i zwykły nie wytrzymywał.
racesupport
Wysłany: Pią 21:18, 19 Cze 2015
Temat postu:
Jak jest iskra to raczej gaszak sprawny
Gdyby nie było to pewnie byłaby tego wina, poza tym, dzisiaj rano spróbowałem odpalić i odpalił na pół sekundy może... Stator mam zupełnie nowy Trailtecha, wymieniony po tym jak zgasł i nie odpalił - miałem już zamówiony z USA z większym ładowaniem i czekałem z niedzieją że to może jego wina ale niestety...
Bostorn
Wysłany: Śro 15:13, 17 Cze 2015
Temat postu:
a sprawdziłeś czy jest iskra? niby piszesz ze jest ale czy odpiąłeś gaszak? może odcina Ci zapłon
racesupport
Wysłany: Wto 16:53, 16 Cze 2015
Temat postu: SX-F 350 2012r zgasł i nie odpala
Witam, mam problem z SX-F 350 2012r, motorek zgasiłem osobiście w lesie przed podjazdem żeby poczekać na resztę i kaput, nie zapali. Próbowałem z rozrusznika, z kopki, z biegu i nic. W domu zabrałem się za sprawdzanie - pompa pompuje, ciśnienie jest ok, wtryskiwacz wali paliwem jak zły, iskra jest, świeca wymieniona, wszystkie wtyczki i czujniki przeleciane contact sprayem, zawory ssące się ruszają bo wyciągałem wtrysk cały i sprawdzałem. Generalnie chyba pomysły mi się skończyły bo wszystko na chłopski rozum jest ok ale motor nie odpala. Wcześniej żadnych niepokojących objaw etc, wszystko w jak najlepszym porządku, nie wiem czy go zaczarowana różdżka ubodła czy co ?
Jakieś sugestie ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin