Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 21:25, 28 Cze 2015
Temat postu:
po co zmieniać olej w skrzyni po wymienie tłoka ?
zawodnik praktycznie nie dociera, ale amatorsko mozna sobie podocierać dla swietego spokoju, raz że jak ktos robi sam, to nie zawsze jest 100% idealne spasowanie, dwa że przy montazu sie mogąstać rózne rzeczy, 3 że amator nie zawsze ma idealnie zgrany gaźnik chociazby lekko za uboga mieszanka, plus swiezy silnik który zawsze bardziej sie nagrzewa i o przytarcie nie trudno. a wyjeździć kilka litrów wahy spokojnej jazdy to pare godzin. wiec mozna sobie odżałować i podocierac co nieco
lukaszowski
Wysłany: Nie 18:05, 28 Cze 2015
Temat postu:
Nicasil - śmiem twierdzić że tutaj nie ważne jest docieranie. Rozgrzej maszynę, i na każdym biegu od dołu do góry obrotów się przejedź, wymień olej w skrzyni i gotowe
Czyść filtr powietrza po każdej jeździe.
Olej - Motul transoil SAE10W40. Do mieszanki fullsyntetyka w proporcjach od 1:35 do 1:50.
henio12323
Wysłany: Czw 21:40, 18 Cze 2015
Temat postu:
dowolny motocyklowy 10W40, najlepiej syntetyk, lub dedykowany do skrzyni biegów również najlepie jsyntetyk, chociaz moze byc np też transoil motula, ceny i tak wszędzie dosyć zbliżone
sylwu
Wysłany: Czw 21:02, 18 Cze 2015
Temat postu:
A jaki olej tam najlepiej lać? Chodzi mi o ten do silnika/przekładni.
henio12323
Wysłany: Śro 18:09, 17 Cze 2015
Temat postu:
olej co 10 godzn w silniku
dociera sie jak kazde moto koło 3 baków spokojniejszego latania najlepiej po torze MX, bez przeciągania po obrotach ale żadne zamulanie. troszke mozna wiecej nalać oleju/ wzbogacić mieszanke ale na prawde odrobine. no i dobrze nagrzać przed jazdą i robic przerwy zwłaszcza jak jest upał żeby nie przegrzać.
sylwu
Wysłany: Śro 16:49, 17 Cze 2015
Temat postu: Kawasaki KX 80 dotarcie
Siema, tak wiem to forum o KTM ale wiem że macie duża wiedzę i może coś podpowiecie w kwestii dotarcia kx 80. Mój kuzyn posiada właśnie takiego, w którym robił remont; nowy nikasil na cylindrze, tlok itd. Moto jest prawdopodobnie z 2000r. Chcialbym Was prosić o poradę w jaki sposób najlepiej go dotrzeć. Co ile się tam zmienia olej, ogólnie jak tam przebiega serwisowanie. Kuzyn ma z 12 lat i raczej nie ma pojecia o tym, dlatego chciałbym mu nieco pomóc. Także za wszelskie info, sugestie będę wdzięczny
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin