Autor |
Wiadomość |
racesupport |
Wysłany: Nie 7:19, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
Najłatwiej w Twoim przypadku to wkładasz do cylindra przez otwór na świece drut najlepiej taki z ogrodzenia powlekany plastikiem dajesz 5bieg i ruszasz kołem do przodu drut będzie się poruszał góra dół, zapamiętujesz najwyższy punkt, zginasz sobie w tym miejscu drut następnie szukasz miejsca blokady wału, jak zablokujesz wsadzisz drut i będzie na gorze to masz w dobrym miejscu i możesz zmieniać. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 18:16, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
tam są w ogóle łancuszki zakuwane ? czy juz spięte ? mozna pokrywe sprzęgła rozebrać, spuscic górą łancuszek. i bez rozpinania, uszczelke sprzegła nie zawsze idzie na straty od razu |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 16:09, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
BARTEX1998 napisał: | No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika |
zdejmujesz pokrywę zaworów, odpinasz stary łańcuch, zapinasz do niego nowy, przeciągasz, ustawiasz rozrząd, zapinasz i zrobione |
|
|
BARTEX1998 |
Wysłany: Pią 14:57, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika |
|
|
BARTEX1998 |
Wysłany: Pią 14:57, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Czw 20:47, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | wójo napisał: | a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ? |
Tylko kilka razy padł na forum, że czasami się nie zgadza GMP po zblokowaniu śrubą. |
od czego moze zalezec rozbieznosc w połozeniu w takim razie? jakies wady fabryczne? w złym miejscu wyciecie połksiezycu? Swoja droga to ja zawsze "ufałem" tej srubce |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 20:08, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
wójo napisał: | a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ? |
Tylko kilka razy padł na forum, że czasami się nie zgadza GMP po zblokowaniu śrubą. |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 19:37, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 7:30, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
GMP określasz przez otwór świecy.
Zamiast świecy wkręcasz czujnik zegarowy lub coś wkładasz nie rysującego tłok i patrzysz kiedy to coś będzie najbardziej wystawać. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Czw 7:11, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
BARTEX1998 napisał: | czy da się określić położenia zębatek na wale bez dokręcania całej pokrywy od sprzęgła i pompy wody ? [/img] |
Wywiercić otwór, ewentualnie rentgen.......
W jaki inny sposób bez rozkręcania sprawdzisz to?? |
|
|
BARTEX1998 |
Wysłany: Czw 6:12, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
Witam.
Wydaje mi się ze wiem jak to zrobić.
Walki rozrządu trzeba ustawiać na wyznaczonej lini
Zaś wał na pozycji zębatek. I teraz takie pytanie czy da się określić położenia zębatek na wale bez dokręcania całej pokrywy od sprzęgła i pompy wody ? [/img] |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 9:28, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
hej
wszystkie info masz w repair manualu - u mnie na stronie |
|
|
BARTEX1998 |
Wysłany: Pon 9:25, 22 Cze 2015 Temat postu: Łańcuszek rozrządu |
|
Witam zamierzam zmienić łańcuszek rozrządu w ktm sxf 250 2011
Teraz pytanie wiem ze trzeba walki rozrządu ułożyć na wskazanych liniach. Lecz nie wiem gdzie sprawdzić położenie wału. na co zwrócić uwagę podczas zmiany rozrządu. |
|
|