Autor |
Wiadomość |
Fourier |
Wysłany: Śro 10:39, 01 Lip 2015 Temat postu: |
|
Jaki masz wymiar x wg serwisowki? (odleglosc denka tloka od krawedzi cylindra w gornym martwym punkcie). |
|
|
Mati99 |
Wysłany: Śro 9:19, 01 Lip 2015 Temat postu: |
|
Okazało się że był źle złożony zawór, oraz uszczelka pod cylinder była sporo za gruba, bo miała 0,8 mm i była poprawiona sporą warstwą silikonu przez co tłok znajdował się strasznie nisko. Teraz jest minimalnie niżej tak jak pisał Henio w pierwszym poście. Motocykl idzie teraz naprawdę dobrze, pozostaje tylko zmienić dyfuzor gdyż ten ma solidną wgniotkę w najwęższym miejscu. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 14:33, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
Prosta sprawa, ale nie napisałem że to rozwiąże problem, tylko na pewno coś pomoże |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 13:36, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
Uszczelkami nie zejdziesz 4 mm. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 9:44, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
Są takie "hardcorowe" uszczelki pod cylinder zrobione z folii. Nie wiem jaka jest ich grubość(bliżej im do zera niż jakakolwiek inna uszczelka ), ale myślę że to tutaj mogloby coś pomóc. W razie co mam taką do sety. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 1:30, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
Teraz z ciekawości sprawdziłem dokładnie jaka jest różnica w wykorbieniu - 3,9 mm. Raczej nie ma prawa to chodzić. |
|
|
Mati99 |
Wysłany: Wto 1:27, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
Nie wiem czy to taka opłacalna sprawa, gdyż motocykl wtedy wyszedłby mnie około 12/13 tysięcy, a w tych pieniądzach mogę sobie spokojnie kupić exc 200 z podobnego roku. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 1:23, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
Nie lepiej skończyć? Wał ~1 kzł, gorzej z modułem (tylko ASO i z tego co pamiętam ~950 zł). |
|
|
Mati99 |
Wysłany: Wto 0:08, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
Jutro będzie rozbierany silnik na czynniki pierwsze, jeśli nic nie będzie się dało sensownego wykminić to poleci na sprzedaż cylek, tłok i korba wszystko pod pojemność 150 z przebiegiem nie większym niż 10 godzin.. ;x |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 23:31, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że myk z podmianą cylindra bez zmiany wału udałby ci się jedynie w SX 2016. |
|
|
Mati99 |
Wysłany: Nie 14:21, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
Możliwe że były wcześniej wymieniane, natomiast jak ja zmieniałem sam tłok to nic innego nie było ruszane. |
|
|
punk891 |
Wysłany: Sob 20:15, 27 Cze 2015 Temat postu: |
|
Mati99 napisał: | . Nie przypominam sobie o wymianie żadnych zimmeringów.
|
Raczej mało prawdopodobne, że ktoś robi generalkę i nie wymieni simmeringów za kilka złotych, mało prawdopodobne również jest to, że po tak krótkim czasie same z siebie by padły. |
|
|
Lam3r |
Wysłany: Sob 14:32, 27 Cze 2015 Temat postu: |
|
No ale co to ma być za strona? Dlaczego to ma być wiarygodne? Sprawdz w katalogu ktm-a a nie w internetach.
Masz stary wał od 125 a góre od 150 czyli tak jak hacker napisał: masz więcej miejsca nad tłokiem niż powinieneś mieć, co powoduje spadek mocy. Dla mnie sprawa jest prosta, zwłaszcza, że sprawdziłeś już chyba wszystko, co można było sprawdzić, a dalej jest coś nie tak. |
|
|
Mati99 |
Wysłany: Czw 22:57, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
Ostatni remont robił mój kolega i był wymieniany sam tłok, gdyż kupiłem go już z zakutą nową korbą i łożyskami na wale. Nie przypominam sobie o wymianie żadnych zimmeringów.
A co do wału to znalazłem w necie takie coś:
[/img] |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 17:53, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
A kto robił ten ostatni remont?
I czy podczas wymiany tej korby czy też tłoka były wymieniane simmeringi? |
|
|