Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
lukaszowski
Wysłany: Sob 21:55, 27 Cze 2015
Temat postu:
Dzięki, jutro rano pójdę do garażu i pogrzebie. Poinformuje co okazało się być przyczyną problemu.
Edit:
Załączam zdjęcia linki. Czy tak postrzępiona mogła być przyczyną problemu, czy rozglądnąć się jeszcze za czymś ?
https://drive.google.com/file/d/0B2VNpu5TwHvsbFZNdkRER19RYzg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B2VNpu5TwHvsQ3hKb0hJTDA4UEE/view?usp=sharing
henio12323
Wysłany: Sob 21:49, 27 Cze 2015
Temat postu:
1) jak najbardziej, postrzępiona linka to chyba najczęstsza awaria tego typu
2) też moze byc taka opcja że przepustnica się "wiesza"
3) moze być że pancerzyk który wchodzi nad przepustnice wyskoczył i sie zawiesił na tulejce, ciezko opisać ale to wada sporej czesci gaxników i potrafi czasem namieszać nieźle. wiec sprawdź czy tam nic nie wyskoczyło.
lukaszowski
Wysłany: Sob 20:00, 27 Cze 2015
Temat postu: 250 2t. 2k10. Blokada gazu na wysokich obrotach.
Hej, jestem nowy. Mam problem. Otóż, dziś podczas endurzenia, w pewnym momencie zaciął się gaz (nie rollgaz, tylko silnik nie szedł z wysokich obrotów) Podobne do rozbiegania silnika diesla. Zgasiłem maszyne przyciskiem. Po odpaleniu, zero objawów, aczkolwiek tego dnia wydarzyło się to jeszcze 3 razy, było blisko wypadku. Wróciłem do domu i zastanawiam się nad przyczyną tej "awarii".
1. Czy lekko postrzępiona linka gazu, przy wejściu do gaźnika (od góry) mogło to spowodować i zaciąć przepustnice ?
2. Przepustnica, jakiś syf dostał się pomiędzy ścianki, i blokuje ją ?
3. Może coś innego ?
Pomóżcie, zaproponujcie coś. Z góry dzięki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin