Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 21:51, 30 Lip 2015
Temat postu:
ktm sie wziął od razu do roboty i zrobił dobre enduro, na tym powstała marka, japonce daaawno odpuscili robic porządne enduraki, yamaha próbuje cos krzesać. ale honda suzuki czy kawasaki w enduro praktycznie nie istnieją. a jak rynek był praktycznie otwarty to nie było problemu. gdyby wtedy sherco czy GG troche wiecej kasy wpompowali i w 2000 roku wypuscili cos przełomowego to kto wie czy dzisiaj GG nie wykupywał KTMa
StianEXC
Wysłany: Czw 18:48, 30 Lip 2015
Temat postu:
żółf napisał:
KTM niestety rośnie w siłę w bardzo szybkim tempie - niestety dla nas klientów.
Tutaj masz rację. Szczerze to enduro w przyszłosci widzę w kolorach pomarańczy
Oczywiscie nie chce wywołać tu jakiejś wojny, ale popatrzmy na rynek i pozycję KTM'a.
żółf
Wysłany: Czw 16:44, 30 Lip 2015
Temat postu:
dioda napisał:
interesujące jest dlaczego tak dobra marka jak gas gas zbankrutowała,produkowali przecież nie najgorsze motocykle od wielu wielu lat, w trialu byli czołówką.
Forum dotyczy motocykli, a nie spraw rynków finansowych i ekonomii, więc nie będę się rozwodził nad możliwymi scenariuszami. Jednak nie od dziś wiadomo, że jest wiele środków na wykończenie konkurencji przez monopolistę. Na drugi plan schodzi jakość sprzedawanego towaru i cena, liczy się kapitał
KTM niestety rośnie w siłę w bardzo szybkim tempie - niestety dla nas klientów.
dioda
Wysłany: Czw 15:46, 30 Lip 2015
Temat postu:
interesujące jest dlaczego tak dobra marka jak gas gas zbankrutowała,produkowali przecież nie najgorsze motocykle od wielu wielu lat, w trialu byli czołówką.
Zapek
Wysłany: Czw 14:48, 30 Lip 2015
Temat postu:
http://www.scigacz.pl/Gas,Gas,wita,KTM-a,plonacymi,oponami,26941.html
Buła
Wysłany: Wto 9:20, 21 Lip 2015
Temat postu:
http://www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/3037-gas-gas-cease-production
Raczej złe wieści.
Kiełek
Wysłany: Nie 14:23, 19 Lip 2015
Temat postu:
Ja mam Gas Gas Ec 250 2004, kumpel EC 300 2012, zawieszenie ohlins, marzocchi. Silnikowo złego słowa nie można powiedzieć 100mh bez remontu to nic dziwnego. Bardzo zwrotny, prowadzenie troche trialowe. Części dostepne w Opolu i Nowym Targu, ja problemu nie miałem nigdy, oryginały czesto tańsze niż KTM.
Zapek
Wysłany: Nie 12:18, 19 Lip 2015
Temat postu:
Podepnę się pod temat.
Zastanawiam się nad sprzedażą Bety ( 400RR - więc najbliższa forum i KTM
)
i zmianą na coś w 2T ( choć bez przekonania... ).
Budżetowo kiepsko - KTM raczej poza zasięgiem finansowym.
Pozostaje (?) na polu walki Gas Gas ( chyba najtańszy w tej chwili ) i Husqvarna.
Pojemność 250 lub chętniej 300. Dobrze aby miały zmienne mapy zapłonów
- chcę coś zdecydowanie bardziej enduro niż cross.
Roczniki od 2005-2006 wzwyż.
Dobrze jak z rejestracją lub możliwością rejestracji a jeśli bez to 100% z pewnego źródła.
Gas Gasa można wyrwać sporo młodszego.
Z tego co piszecie firma upada ale czy przez rok do 3 lat nie będzie części zamiennych ?
Może być jedynie kłopot z odsprzedażą - trzeba będzie pewnie stracić trochę złotówek ?
Są tutaj użytkownicy Gas Gas'ów ? Jak z elementami typu klamki,ślizgi,plastiki?
Silnikowo myślę,że w serwisie nie ma problemów ?
Takie to mam dylematy.
Chyba,że pozostanę z Betą na dłużej i będę zadowolony z tego co mam ( pewne ale ciut za ciężkie
).
major000
Wysłany: Czw 10:34, 16 Lip 2015
Temat postu:
Tak
mazi-1986
Wysłany: Czw 10:10, 16 Lip 2015
Temat postu:
Czyli z czystym sumieniem można sie interesować?
major000
Wysłany: Czw 8:08, 16 Lip 2015
Temat postu:
mazi-1986 napisał:
A co Panowie sadzicie o Husabergu Te300, 2012 rok?
Ceny przyzwoite, dostępność egzemplarzy i części jest. Jak wrażenia z jazdy?
To samo co KTM. Większy zbiornik, inny zawias z przodu, inne plastiki. Reszta jak w KTM.
mazi-1986
Wysłany: Czw 8:03, 16 Lip 2015
Temat postu:
A co Panowie sadzicie o Husabergu Te300, 2012 rok?
Ceny przyzwoite, dostępność egzemplarzy i części jest. Jak wrażenia z jazdy?
przemes
Wysłany: Śro 7:50, 08 Lip 2015
Temat postu:
Po prostu odpuść wersję "sixdays".Sam długo takiej szukałem wkońcu wziąłem "zwykłą"i teraz nawet na to nie zwracam uwagi. Fun z jazdy wynagradza wszelkie niedociągnięcia wizualne. PS.potwierdzam opinie innych użytkowników:"silnik bajka" w ogóle nie czuje że to 2t:) Oczywiscie mowa o 300 exc.
henio12323
Wysłany: Wto 21:26, 07 Lip 2015
Temat postu:
dzieki chyba tego dealera jakos nie znalazłem, zamawiałem też srubke jedna, to spoko dostepnosc od reki, kurierem w ciągu 24 h miałem w domu, ale srubka w katalogu jednym 4 zł kosztuje, tam gdzie zamawiałe mkoło 15 plus z 18 wysyłka, to koszta spore jak za kawałek srubki ;D ale nic nie poradzisz zamiennika nie dobrałbym. trzeba wtedy zbierac zamówienia żeby sie chociaz wysyłka opłacała - i to mnie troche drażni
barek253
Wysłany: Wto 20:47, 07 Lip 2015
Temat postu:
napisz do gas gas opole
do mojego 03r maja kazda srubke
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin