Autor |
Wiadomość |
Fourier |
Wysłany: Sob 13:58, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
Nie chcę przepłacać za OEM a z EBC ostatnio coś ciężko (przynajmniej u mnie w sklepach). |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 7:30, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
miałem chinskieś nhc jakos to jeździło, chociaz z perspektywy czasu wolalbym cos lepszego - czuc ze to sprzegło nie było ideralne, troche sie kleilo zwłaszcza na zimnym, z drugiej strony w crossówce to sprzegło potrzebne tylko do ruszenia wiec najlepsze dostepne moze nie byc do konca wykorzystane - w enduro troche gorzej bo sie ostro pałuje na półsprzęgłach |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 1:05, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
Trochę odkopie temat bo powoli sprzęgło kończy żywota. Jaki zestaw sprzęgła (tarcze, przekładki, sprężyny) polecacie? EBC, TRW, Prox, chińczyki? Jak do tej pory jeździłem na fabrycznych i EBC DRC. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 20:11, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
nie zostaje Ci nic innego jak go wymienić
mógłbyś wsadzić na próbę jakąś kulkę ale nie wiadomo ile go tam dziabneli spece |
|
|
rams |
Wysłany: Pon 18:52, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
Tylko u mnie nie ma uszczelki jest tylko oring. Patrzę teraz na ten pręt i ewidentnie jest przeszlifowany. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 18:18, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
Oczywiście przycięcie prętu miałoby właśnie takie objawy. Z tego co pamiętam jest on delikatnie zestożkowany z obydwu stron(podszlifowane krawędzie), więc możesz sprawdzić. Ja na poczatku jednak pokombinowałbym z grubością uszczelki przy wysprzegliku. Daj cieńszą uszczelkę |
|
|
rams |
Wysłany: Pon 17:47, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
Wymieniłem wszystko tak jak pisałem. Teraz mam problem taki, że gdy wcisnę klamkę sprzęgła do samego końca i lekko puszczę to motocykl rusza. Sprzęgło nie działa tak jak miałem we wcześniejszym motorze, że jak do połowy wcisnąłem klamkę to już sprzęgło było rozłączone. Teraz muszę wcisnąć całą klamkę żeby wysprzęglić. Odpowietrzałem sprzęgło i żadnych efektów to nie dało. Czy powodem tego działania może być ten pręt co idzie od wysprzęglika do kosza sprzęgłowego? Troszeczkę wydaje mi się podejrzany, ktoś przy nim coś kombinował wcześniej bo jest tak jakby przeszlifowany. |
|
|
rams |
Wysłany: Śro 20:28, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
Sprawdzę jutro. Teraz mam ustawione na Z. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 20:25, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
pisze tam że ma to też wpływ na klamkę więc może popróbuj |
|
|
rams |
Wysłany: Śro 20:23, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
W serwosówce czytałem, że te regulacje są odpowiedzialne za nacisk, tego pierścienia sprężynującego. Te wartości przesuwa się w zależności od zużycia sprzęgła. Teraz mam na Z. Na starym sprzęgle próbowałem z ustawieniem X, ale kicha była. Klamkę sprzęgła trzeba wciskać trzema palcami, dwoma jest ciężko wcisnąć. |
|
|
barek253 |
|
|
rams |
Wysłany: Śro 19:58, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
Zmieniłem cały komplet. Klamka sprzęgła jak była twarda tak nadal jest. Ku*wa już nie mam siły z tym sprzęgłem. Rozebrałem cały wysprzeglik, pompe i przewód. Wszystko przeczyściłem benzyną ektrakcyjną i odpowietrzyłem, nadal du*a z działania. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 12:29, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
daj znać co i jak |
|
|
rams |
Wysłany: Nie 11:24, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
Już zamówiłem cały komplet w ktmie, wychodzi drożej około 150zł niż zamiennik. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 11:16, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
może wymień tą sprężynę |
|
|