Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mariantofana
Wysłany: Pon 16:49, 30 Maj 2011
Temat postu:
Mnie w 640 na żwirowni często zapalała się kontrolka i wentylator wył na wysokich obrotach i nic sie nie działo. Jednak zawsze gdy zapalała się lampka wynosiłem się ze żwirowni i leciałm przegonic moto na średnich obrotach na wysokim biegu zeby go schłodzić i po 1.5km lampka gasła. Myślę że nie zdrowo jest natychmiast gasić silnik i lepiej przejechać się gdzieś po trasie. Tak patrzę że wersja lc4 SX nie miała wentylatora i jakichś specjalnych rozwiązań i jakoś daje radę. Kontrolka ostrzega o zbliżaniu się momentu krytycznego, a moment krytyczny to jest jak Ci wywali zawór w korku od chłodnicy... tak mi się wydaje..
Rysiek24
Wysłany: Pon 16:47, 30 Maj 2011
Temat postu:
czyli kontrolka to natychmiastowy stop lub przechlodzenie dynamiczna jazda
Kabat
Wysłany: Pon 16:25, 30 Maj 2011
Temat postu:
Chaba kazdy kat sie tak grzeje jak jest kreci w kolko w piachu. Mi tez po 10-20min zapala sie kontrolka przegrzania. W 640 gasilem silnik i chodzil sam wentylator, az sie wylaczyl. W 620 gasze silnik, po kilkunastu min odpalam i jade na szybszy przelot. Wedlug mnie kontrolka pokazuje ze juz silnik jest przegrzany. Mysle tak dlatego ze po 3 takich akcjach z palaca sie kontrolka poszla mi uszczelka pod glowica
Rysiek24
Wysłany: Czw 20:46, 26 Maj 2011
Temat postu: Wentylator VS kontrolka TEMP
siema
czy wyrabia wam zawsze wentylator ? , nawet jak moto jest mocno nagrzane po dluszej jezdzie . Ja dzis robilem test i po 10 min katowania w kopnym piasku i podjezdzaniu pod stroma gorke z piasku , wlaczyl sie wentylator a po nastepnych paru min pracy silnika juz na postoju kontrolka TEMP . Sadzilem ze wentylator wyrobi sie ze schlodzeniem silnika , czy po zapaleniu sie owej kontrolki , nalezy bezwzglednie wylaczyc silnik badz przechlodzic szybsza jazda , czy po prostu ostrzega ze robi sie mu za cieplo ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin