Autor |
Wiadomość |
te300 |
|
|
januslus |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 18:32, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
tak to jest z tymi zamiennikami, zmień 1-2 przekładki żeby się wyrównało, z tym luzem too, wygląda jakby kosz nie był dokręcony, |
|
|
januslus |
Wysłany: Czw 17:42, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
Witam ponownie, dzisiaj zakupiłem zestaw sprzęgła ebc drc 171. Po zmontowaniu "na sucho" dalej jedna tarcza wystaje poza kosz. Tarcze z tego zestawu mają po 2mm a sewisówka mówi o 1.8 mm (może dlatego nie pasuje). Pytanie czy to prawidłowy zestaw do 450 exc z 2003r.? Zamieniłem nowe przekładki 1.4mm na stare 1.0mm i w miarę jest ok. tylko nie wiem czy docisk będzie teraz odpowiedni. Jescze jedna rzecz mnie zastanawia... cały kosz ma dziwny luz gdy próbuję nim poruszać, nie wiem czy to normalne wiec zapytam wybitnych znawców tematu Dla jasności wrzucam filmik https://www.youtube.com/watch?v=MQWdnQj_vkw&feature=youtu.be |
|
|
amek721 |
Wysłany: Czw 19:47, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
Szarpiący łańcuch to norma, ale na (za) niskich obrotach.
Jeżeli szarpie Ci w jeździe to jeździsz na za niskich obrotach.
Ale pierwsze zacznij od prawidłowego skontrolowania napięcia łańcucha. W serwisówce masz opisane, gdzie i ile mierzyć.
Co do zgrzytania to:
1. Sprawdź czy lewarek zmiany biegów nie trze o łańcuch
2. Odpowietrz sprzęgło
3. Skontroluj tarcze/przekładki |
|
|
januslus |
Wysłany: Czw 19:40, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
witam ponownie, przed zimą nagrałem filmik jak zachowuje się moto na jałowym biegu. Sprzęgło ciągnie - to wiadomo ale martwią mnie szarpnięcia, które są widoczne na łańcuchu. Pytanie dlaczego tak się dzieje? Podczas ostatniej jazdy słyszałem jakieś zgrzyty dochodzące z silnika przed kolejną jazdą muszę rozebrać obie strony, może coś zauważę. Ostatnio jedna śruba (z zębatki napędowej od strony sprzęgła) wykręciła się podczas jazdy i wyp........ przez karter robiąc niezłą dziurę https://youtu.be/lFbCM03ULDM |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 18:12, 25 Lip 2015 Temat postu: |
|
zobacz u olka
olekmotocykle.pl |
|
|
januslus |
Wysłany: Sob 17:04, 25 Lip 2015 Temat postu: |
|
Z jakiej stronki warto zamówić takie części? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 17:52, 24 Lip 2015 Temat postu: |
|
uu no to faktycznie tylko kupno nowego zestawu, EBC/TRW daje radę, a cenowo też okay |
|
|
januslus |
Wysłany: Pią 17:05, 24 Lip 2015 Temat postu: |
|
Złożyłem sprzęgło bez jednej tarczy i przekładki i ...lipa! Sprzęgło ślizga się jak pingwin na szkle myślę że ani tarcze ani sprężyny nie pasują w tym przypadku do siebie. Ktoś tu mocno zakombinował i nie do końca dobrze to wyszło. W razie zakupu nowego sprzęgła jaką opcję byście polecili no i jak to się ma cenowo? Pozdr! |
|
|
januslus |
Wysłany: Śro 9:07, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
Dzięki, dam znać czy będzie działać |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 23:23, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
Sprzęgło może teraz przenosić mniejszy moment ale jak nic nie ślizga to jest OK. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 20:53, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
nic nie powinno się stać, jeśli wysprzęgla/rozłącza to będzie działało.
kiedyś w 450SXS też zrobiłem taką operację że wywaliłem jedą tarczę i działało bez problemu.
lepiej tak niż z wystającą tarczą która może się rozpasć robiąc bałagan w silniku |
|
|
januslus |
Wysłany: Wto 20:40, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
Rozebrałem cały zestaw i pomierzyłem, zgodnie z serwisówką 4 przekładki powinny mieć 1.4mm i 4 po 1mm i tak mają tylko tarcze trochę grubsze bo prawie 2 mm, możliwe że dlatego wystaje... zmontowałem zestaw lecz bez jednej tarczy i jednej przekładki 1mm. Pytanie tylko czy może tak być? polskajazda.pl/Galerie/Piekna-i-bestia/6161/1146057 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 20:50, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
tak, są oddzielnie, ja ostatnio jak zmieniałem u siebie też musiałem dać jedną starą przekładkę bo wyszło za szeroko o jakieś 0.5mm |
|
|