Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
robertzet
Wysłany: Czw 22:21, 20 Sie 2015
Temat postu:
dobra problem rozwiązany , odałem moto do mechanika , okazało sie ze w gazniku 3 dysze były nie od tego modelu były za duze , moto teraz chodzi rewelacyjnie cacuszko hehe
A druga sprawa, mówicie ze silnik bardzo słaby , to wydaje mi sie ze chyba jezdziliscie najakis trupach rozje...anych , stalismy w 3 honda crf250r 2008r i hysqwarna tc 250 2010 r wiec pierwsze dwia biegi ja na ktm pierwzy pozniej honda oo o metr dalej a huska równo ze mna , wiec chyba nie musze mowic , wydaje mi sie ze nie jezdziliscie na nim itp jak dla mnie super maszyna daje rade w kazdym terenie koło z 2 do 5 przebijam
pozdrawiam !
hacker33
Wysłany: Śro 20:00, 22 Lip 2015
Temat postu:
250 jest bardzo słaba ale to nie jest niewypał.
To co ty opisujesz to wynik złej regulacji gaźnika. Próbowałeś zmiany długości wytrysku paliwa przez zastosowanie Hondowskiej membrany albo zrobienie BK mod?
Próbowałeś zainstalować zestaw dysz JD?
Dużo KTM-ów o różnych pojemnościach ma takie problemy i jest to wynik kiepskiego fabrycznego ustawienia gaźnika. I bardzo długiego wytrysku paliwa przez AP.
Kiełek
Wysłany: Śro 18:11, 22 Lip 2015
Temat postu:
Miałem EXC 250 2006 czyli też silnik RFS. Zrobiłem remont (tłok, zawory, głowica itp. Silnik chodził tak samo jak wcześniej czyli słaby i zadycha po dodaniu gazu. Troche pomogła zabawa z dyszami w gażniku i zmianą położenia iglicy. Generalnie EXC 250 na RFS to padaka, nawet czasopisma które testowały go jako nowy uznały że ten silnik to niewypał.
Najlepsza opcja to zmiana moto:)
major000
Wysłany: Wto 18:52, 21 Lip 2015
Temat postu:
Jeśli regulacje gaźnika nic nie dają to trzeba wykonać pomiary prądów wychodzących z elektrowni( cewek). Bardzo możliwe że masz uszkodzone uzwojenie które dopiero po rozgrzaniu daje za słaby prąd. Miałem identyczny przypadek w identycznym motocyklu. Najlepiej i najprościej przełożyć cewki ze sprawnego moto.
Oczywiście przyczyną mogą być jeszcze np. fajka, przewód WN, świeca, uszkodzone kable, uszkodzone/zaśniedziałe złączki, uszkodzony gaźnik, rozregulowany gaźnik, lewe powietrze, uszkodzony moduł, zawory.
robertzet
Wysłany: Wto 18:40, 21 Lip 2015
Temat postu:
i jak sie rozgrzeje , to nie wazne czy on jedzie czy stoi tak samo jest
robertzet
Wysłany: Wto 18:40, 21 Lip 2015
Temat postu:
na zimny jak stoi na jałowych dam mu gazu mocno przydławi sie i pozniej jest normalnie a jak powoli dodaje to jest wszystko dobrze
Natomiast jak moto sie rozgrzeje w terenie mocno to juz sie nie wkreca dusi sie , dlawi , i przerywa , nie pracuje tak jak powienien gasnie na wolnych i ciezko odpala
hacker33
Wysłany: Wto 18:14, 21 Lip 2015
Temat postu:
mowa o motocyklu w ruchu:
jak jedziesz i przyśpieszasz to dławi się w momencie otwarcia gazu a później jedzie normalnie?
czy po dodaniu gazu dławi się a później się rozkręca i jedzie normalnie na wysokich obrotach?
szo
Wysłany: Wto 17:28, 21 Lip 2015
Temat postu:
rozmiary dysz w gazniku zgadzają się?(org.), mi tam coś pachnie z prądem.
hacker33
Wysłany: Wto 13:46, 21 Lip 2015
Temat postu:
albo gaźnik do regulacji (iglica, dysza główna) albo zapłon masz walnięty
robertzet
Wysłany: Wto 12:30, 21 Lip 2015
Temat postu:
MOtor KTM exc 250 4t 2004 r
robertzet
Wysłany: Wto 12:29, 21 Lip 2015
Temat postu: Problem Dławi sie i przerywa na rozgrzanym silniku EXC250 4t
Witajcie mam problem znow ,
przed remontem bylo to samo teraz znow
na zimnym moto Odpala od strzała cyk starterem i pali wsiadam jade ,
jade na wolnych daje mu mocno gazu przydusi sie i dopiero ciagnie , pompke przyspieszacza zrobilem spinka plastikowa podobnie jest
ale problem jest w tym ze jak moto sie rozgrzeje mocno nawet na biegu jałowym daje mu w pedzel a on na wysokich obrotach prawie wql nie wchodz dlawi sie i przerywa , pod obciazeniem np górka podchodzi ale tez sie dławi no masakra jakas zrobilem remont , uszczelki tłok wossner , zawory wyregulowane 0,12 na ssacym i wydechu
i problem jest caly czas , zmienilem swiece to samo ;/ no juz nie wiem moze wy mi pomozecie , czy to gaznik czy cos innego moze jakies propozycje cos w tym stylu ?
Czekam i dzieki !
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin