Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
rams
Wysłany: Nie 9:57, 12 Mar 2017
Temat postu:
Wp trax jest dużo lepszy od Ohlinsa dzięki systemowi, który jest odpowiedzialny za szybką reakcje gdy koło straci przyczepność. Zgadza się Ohlinsa bym porównal do Wp sxs.
pablo83
Wysłany: Sob 20:49, 11 Mar 2017
Temat postu:
Ztego co wiem to ohlins ttx raczej blizej do amora sxs niz do wp trax. Bo trax ma na dole dodatkowy zbiornik ze olejem i sprezynami odpowiadajace za dobicie kola do ziemi.A ohlins tego nie ma.Ale jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi
racesupport
Wysłany: Sob 18:55, 11 Mar 2017
Temat postu:
Ja mam ale pod kiwaczkę bo mam XC i jest mega wypas
W porównaniu do serii przede wszystkim co ja odczułem to praca o dużej częstotliwości na małym skoku bajka, nie rzuca motorem jak lecisz na gazie, koło bardzo stabilne, ponoć porównują do TTX'a Traxx'a od WP.
dawidos107
Wysłany: Śro 22:34, 29 Cze 2016
Temat postu:
Odkopuje temat, jest ktoś jeszcze na forum kto miał do czynienia z tym zawiasem ? Mógłby się podzielić swoją opinią na temat tego ohlinsa na pds.
jero11
Wysłany: Nie 8:59, 01 Lis 2015
Temat postu:
W 300 exc 14r. którą niedawno nabyłem mam wstawione w przednie lagi 4CS wkłady Ohlins FGKT 1585 + sprężyny 4.3N a z tyłu została zmieniona sprężyna na 75N, sprzedający moto ważył 95kg bez ubioru na moto, moja waga to 78kg czyli z ubiorem 86-88kg, motor dla mnie jest za twardy i chcę go zestroić pod siebie, z tyłem sprawa jest prosta bo mam sprężynę montowaną seryjnie, nie wiem jak jest z przodem z tego co znalazłem w google to w zawieszeniu Ohlins sprężyna jest na dole i jest kilka mm krótsza od tej seryjnej z 4CS, domyślam się że sprężyna od 4CS nie będzie pasowała do Ohlins-a? Ohlins jest też nabijany gazem, jest określone ciśnienie jakim trzeba te zawieszenie nabić czy ciśnienie jest zależne od wagi i upodobań kierującego?
te300
Wysłany: Sob 20:11, 25 Lip 2015
Temat postu:
Tak miałem ohlinsa ttx w husabergu, ponieważ hus na sprzedaż a do huski nie pasuje więc sprzedałem.
W husabergu w standardowym zawieszeniu miałem zmienione tylko sprężyny pod moją wagę; po zmianie na ohlinsa różnica jakbym przesiadł się z "konia ujeżdżanego na już ułożonego"- motocykl dużo stabilniejszy. Uważam, że tył w porównaniu do standardu to rewelacja przód aż tak nie powala ale zupełnie był nie pode mnie ustawiony.
major000
Wysłany: Sob 18:31, 25 Lip 2015
Temat postu:
kolega o nicku te300 chyba ma ohlinsa w husabergu
henio12323
Wysłany: Sob 18:29, 25 Lip 2015
Temat postu:
tutaj masz w miare ciekawy artykuł.
http://www.scigacz.pl/Czy,zawieszenie,za,17,500,zl,sprawi,ze,bedziesz,szybszy,26780.html
rams
Wysłany: Sob 18:25, 25 Lip 2015
Temat postu: Ohlins ttx 44 amortyzator tył
Posiada ktoś z was tylny amortyzator Ohlins'a ttx 44? Jak pracuje ten amor w ktm'ie z pds'em?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin