Autor |
Wiadomość |
karlik140 |
Wysłany: Czw 9:49, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
Zgadzam się z henio12323. |
|
 |
sebastuss |
Wysłany: Śro 8:37, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
Ja właśnie walcze z uszczelnieniem pompy i przy okazji odkryłem że wirnik nie był zabezpieczony segerem wiec sie nie obracał razem z wałkiem tylko chodził jak chciał. Kolegom sie na podjazdach maszyny nie grzały a mnie zaraz po krotkiej jezdzie na wysokich obrotach. Jak jezdzilem "normalnie" po bezdrozach to przez powiew powietrza sie schładzał ok ale na jakichs cięższych terenach gdzie nie ma prędkości to zaraz czajnik |
|
 |
b1gruby |
Wysłany: Wto 20:14, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
Tak myslalem bo w tamtym roku w lato mialem ten sam problem kilkakrotnie z EXC 450 ))) Ale dzieki ))) |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:39, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
co do odpowietrzania nie zawsze trzeba odpowietrzyc odpowietrzanie czasem skraca czas serwisu ja nalewam płynu odpalam dolewam odpalam dolewam i jest zawsze jest odpowietrzony. 2 sprawa płynu nie dolewaj pod korek. tylko około 1 cm nad żeberka widoczne przez korek. no i kolejna sprawa jak chodzi tyle na wolnych to zawsze sie zagotuje obieg ma ale nie ma chłodzenia w upalne dni czasem nawet i wiatrak tego by nei schłodził. |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Wto 17:33, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
b1gruby napisał: | Dziekuje za pomoc juz wiem ze to nic z tych problemow o kturych pisalismy tu dzisiaj. chyba tak musi byc po prostu trzeba jezdzic a nie stac na wolnych obrotach hehehe Pozdro All |
hehe yup
podro |
|
 |
batsopot |
Wysłany: Wto 17:11, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
ogólnie płyn nie ma nic do gotowania |
|
 |
b1gruby |
Wysłany: Wto 16:41, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
Dziekuje za pomoc juz wiem ze to nic z tych problemow o kturych pisalismy tu dzisiaj. chyba tak musi byc po prostu trzeba jezdzic a nie stac na wolnych obrotach hehehe Pozdro All |
|
 |
KristofSX |
|
 |
b1gruby |
Wysłany: Wto 14:35, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
I w jaki sposob to zrobic ? Gdzie ta mala srubeczka moze sie znajdowac ? bo nie moge znalezc nic w ksiazce, zadnej informacji na temat odpowietrzania niema. Cholerka
Pomocy hehe
Dzieki Pozdrawiam |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Wto 14:12, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
yeah, patrzyłem po częśiach i nie ma termostatu, ale odpowietrzenie układu musi być (mała śrubka na głowicy) |
|
 |
b1gruby |
Wysłany: Wto 13:19, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
Plyn chlodniczy to mniejsza o wiekszosc. Ale czy w sx-f cwiartce jest termostat ?
Wydaje mi sie, ze powinna woda chodzic z obrotami. nigdy nie odpowietrzalem systemu wodnego zawsze tylko dolewalem, jak to sie robi ? |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Wto 12:24, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
a może termostat padł? chodzi na małym obiegu tylko i gotuje na wolnych? |
|
 |
mentor |
Wysłany: Wto 11:30, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
Zmień borygo na coś innego. Ja używam tylko i wyłącznie motul MOTOCOOL. A pompa hmm? Ja u siebie jak odkręce korek i dodam gazu to dobpiero widzę ze robi sie wirek i pompa zaczyna działać. A może układ masz zapowietrzony? |
|
 |
b1gruby |
Wysłany: Wto 10:31, 31 Maj 2011 Temat postu: Witam, Posiadam problem z wyciekiem borygo SX-F 250 |
|
Witam Serdecznie Wszystkich. Mianowicie posiadam Sx-F 250 reg 10. Mam problem z wyciekiem plynu chlodniczego korkiem przelewowym, po pol godzinie wolnych obrotow na luzie wyrzuca mi caly plyn. Jak jezdze to tego problemu nie ma, dopiero po odpaleniu i odczekaniu jakiegos czasu. Mam wrazenie ze ten plyn sie zagotowywuje i wyrzuca go od cisnienia. Doszedlem do wniosku ze pompa wody u mnie pracuje dopiero jak motor jezdzi. Czy mogl by mi ktos napisac wiecej na ten temat jak usunac ta cholerna usterke, w niedziele mam powarzny race. Z gory Dziekuje za odpowiedzi. |
|
 |