Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mateuszj9
Wysłany: Pią 15:31, 31 Lip 2015
Temat postu:
Oczywiście nie uważam, że 4t jest gorsze, znam wielu którzy jeżdżą świetnie na 4t i nie lubią 2t, no i zdaję sobie sprawę, że to po prostu była husqvarna
Po prostu opisuje moją sytuację i zachęcam do spróbowania nowszego 2t, bo one wcale nie mają zero jedynkowej charakterystyki.
racesupport
Wysłany: Pią 10:52, 31 Lip 2015
Temat postu:
Ja przed 350ką miałem TXC 310R i też muszę przyznać, że moto katastrofa... niby mocniejszy od 250ki ale ciężki, toporny, słaba trakcja. 4T - 4T nie równy...
mateuszj9
Wysłany: Pią 9:49, 31 Lip 2015
Temat postu:
Ja też jeździłem na exc 250, ale z 2009 roku i, w sumie nie wiem dlaczego, przesiadłem się na 4t, a konkretnie TE 310. Może to była kwestia tego, że to Husqvarna, ale było zupełnie inaczej niż pisał major. To co robiłem na kacie, na husce stało się niemożliwe i wystawiłem ją na sprzedaż dosłownie po kilku dniach od zakupu. Sprzedawałem ją rok i w tym czasie często miałem okazję jeździć identycznym exc 250 jak miałem wcześniej i za każdym razem zastanawiałem się dlaczego zmieniłem sprzęt. Teraz wróciłem do 2t, ale exc 300 i nie wyobrażam sobie jazdy na czymś innym. Zero walki z motocyklem w przeciwieństwie do Husqvarny, która zupełnie niespodziewanie gasła na niskich obrotach, nie miała trakcji, była ciężka, po prostu tragedia. No i małego 4t trzeba kręcić o wiele bardziej niż 2t. To pewnie kwestia tego co kto woli, ale dla mnie przesiadka na 4t była katastrofą i radziłbym spróbować nowszego 2t.
racesupport
Wysłany: Czw 20:55, 30 Lip 2015
Temat postu:
350ka jest mocna i niedużo waży, przejedziesz się raz i się zakochasz wg mnie, mocy naprawdę sporo, odkręcasz i jedzie, nie jest znowu tak narwana, naprawdę super moto
450 miałem i to już jest ciężki mocny motor, w lesie jak zabraknie nóżki to ciężko go utrzymać. Zależy też jakich jesteś gabarytów
Zapek
Wysłany: Czw 20:52, 30 Lip 2015
Temat postu:
Yamer6 napisał:
Zastanawiam sie jeszcze nad exc 450 ale tutaj to już obawiam sie o wagę, nie wiem czy nie bedzie mi przeszkadzała po 3 sezonach na 2t, z tym ze ten co teraz jeżdzę jest już dość wiekowy i jak sie nie mylę to te exc 2502t z 2000 tez nie należały do najlżejszych. Jakbym kupił 450 to cos koło 2008-10. Nie wiem czego spróbować...:/
Zerknij na PW - wrzuciłem Ci info.
Yamer6
Wysłany: Czw 20:46, 30 Lip 2015
Temat postu:
Zastanawiam sie jeszcze nad exc 450 ale tutaj to już obawiam sie o wagę, nie wiem czy nie bedzie mi przeszkadzała po 3 sezonach na 2t, z tym ze ten co teraz jeżdzę jest już dość wiekowy i jak sie nie mylę to te exc 2502t z 2000 tez nie należały do najlżejszych. Jakbym kupił 450 to cos koło 2008-10. Nie wiem czego spróbować...:/
racesupport
Wysłany: Czw 17:24, 30 Lip 2015
Temat postu:
I tanie części, dostępne
Motorki się nie psują wcale...
major000
Wysłany: Czw 17:15, 30 Lip 2015
Temat postu:
racesupport napisał:
W sumie racja, raz się żyje, dobra Pany... brać mojego bo beta czeka
Albo zamienie na 2t
A co do Bety to dobry wybór, sam chyba wciągne Bete. Jechałem ostatnio na 300 rr wersja racing i jest dobrze. Super zawias, silnik ciągnie jak w ktm, jakość wykonania super. Fajne moto.
racesupport
Wysłany: Czw 17:13, 30 Lip 2015
Temat postu:
W sumie racja, raz się żyje, dobra Pany... brać mojego bo beta czeka
Albo zamienie na 2t
major000
Wysłany: Czw 17:04, 30 Lip 2015
Temat postu:
Panowie nie gadać tylko kupować. Nie podpasuję to sprzedacie, popyt na 2t jest ciagle duży, dwusuwy mają okres rozkwitu od kilku lat. To nie kupno domu na całe życie.
Nie kupisz, nie spróbujesz będziesz żałował. Kupisz spróbujesz, nie podpasuję to sprzedasz i przynajmniej będziesz wiedział że 4t jest dla ciebie lepsze.
racesupport
Wysłany: Czw 16:48, 30 Lip 2015
Temat postu:
Spróbować można ale boje się, że będę chciał z powrotem coś na miarę EXC jak mam teraz, a w tej cenie nie ma szans czegoś takiego dostać w tym stanie w dodatku. EXC są drogie jak cholera.
Zapek
Wysłany: Czw 16:44, 30 Lip 2015
Temat postu:
racesupport napisał:
Ja chce się przesiąść na RR 300 2014 ale boję się bo 350 moją wyjeżdżam wszędzie... najgorsza jest ta chęć spróbowania czegoś innego
Jak nie teraz to kiedy... ?
barek253
Wysłany: Czw 16:38, 30 Lip 2015
Temat postu:
nie puscisz sobie gazu i dojedziesz do zakretu
trzeba dobrze to zgrać do tego odpowiedni bieg i sprzeglo
racesupport
Wysłany: Czw 16:37, 30 Lip 2015
Temat postu:
2t nie hamuje silnikiem, 4t hamuje jak wbijesz sobie 1ke jadąc z górki to pomagając sobie delikatnie przednim hamulcem jedziesz i nie zamiatasz zbytnio kołem z tyłu
dioda
Wysłany: Czw 16:36, 30 Lip 2015
Temat postu:
major000 napisał:
Z czego to wynika? Z tego że 2t jest bardziej wymagające, na dwusuwie trzeba umieć hamować, pracować sprzęgłem, umiejętnie wykorzystywać zakres użytecznych obrotów i dużo pracować ciałem.
a o co chodzi z tym hamowaniem w 2t? nie miałem 2t dlatego pytam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin