Autor |
Wiadomość |
rejdzik |
Wysłany: Nie 19:46, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
Ja miałem w swoim jeden pierścień, teraz mam dwa. Następny bede wkładał jedno pierścieniowy. |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Nie 16:51, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
cylinder na bank nie będzie trzymał wymiaru nad oknem wydechowym, tam zuzywa sie najszybciej,
zakladaj tlok dwu pierscieniowy, polecam PROX, u mnie po dobrym sezonie na oleju motul 800 wyglądał lepiej niz ten Twoj po 30h,
zwróccie uwagęna stane nakiełka wału, czasem trzeba go poprawic |
|
|
bernicls |
Wysłany: Nie 10:23, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
Czyli albo zrobię szlif i tłok albo sam tłok.
Włożony miałem tłok do SX'a - z jednym pierścieniem. Czy będzie jakaś różnica w charakterystyce silnika jeżeli włożę tłok do EXC z dwoma pierścieniami? |
|
|
rejdzik |
Wysłany: Sob 15:36, 22 Sie 2015 Temat postu: |
|
Cylinder jakoś dziwnie wygląda, są niby ślady honowania ale nie takie kąty robi się na honowaniu. Ktoś to tarł czymś dziwnie, są poziome rysy. Na tłoku widać rysy - w którymś momencie dostał się piach albo coś podobnego.
Tłok i tak do zmiany. |
|
|
żółf |
Wysłany: Pią 19:23, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
Na oko po fotkach to nawet ciężko byłoby ocenić czy masz małego czy dużego, a co dopiero stan tłoka czy cylindra:) Nie są przytarte, ale cylinder wymaga pomiarów. Ze stanu tłoka raczej obstawiam że nie nadaje się do dalszego użytku, poza tym wyznaję zasadę że w 2t tłok wyjęty to tłok zmieniony, i lepiej wrzucić tanią namurę niż drugi raz zajechany tłok. Zmierz cylinder i dobierz odpowiednią selekcję albo daj do regeneracji. Niektórzy polecą pewnie honowanie, mi przy honowaniu rozjebali dobry cylinder, więc nie polecam. |
|
|
bernicls |
|
|
bernicls |
Wysłany: Nie 11:42, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
Tam właśnie szukałem jedyny parts układu wydechowego który wyszukuje to
jednak na nim nie ma części której szukam, no nic będę szukał dalej..
@Edit: sory już znalazłem... |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 11:38, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
Znając życie serwis ktm, czyli np ktmsklep.pl |
|
|
rams |
|
|
bernicls |
Wysłany: Nie 11:25, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
Na szczęście w remoncie jestem od podawania kluczy, remont wykonuje kolega pracujący w serwisie motocyklowym jednak za zakup części jestem odpowiedzialny ja.
Czy możesz podesłać link lub wskazać sklep w którym znalazłeś część? |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 11:18, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
Słabo szukałeś, 147zł kosztuje nr 5.
Jak masz wykonywać remont podobnie jak wykonałeś "regulację" gaźnika to lepiej oddaj na warsztat ten motor. |
|
|
bernicls |
Wysłany: Nie 11:10, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
Dzięki za informację.
Następnego dnia kiedy silnik ostygł pociągnąłem ręką za kopkę i nie było już tego dźwięku. Zdjąłem głowicę, i rozpołowiłem silnik (muszę wymienić również wałek zmiany biegów). Jutro wstawię zdjęcia tłoka i cylindra z prośbą o Waszą ocenę.
Ale dziś inne pytanie, jedna z rolek układu wydechowego (5) była urwana, na części (10) było tyle nagaru że nie ruszał się w ogóle, wyjąłem wyczyściłem.
Orientujecie się czy część nr 5 można kupić nową czy tylko szukać używki?
Nie udało mi się znaleźć w żadnym partsie w sklepie ktm
Będę wymieniał również korbowód i łożyska wału korobwego, to na razie na tyle. |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 21:44, 07 Sie 2015 Temat postu: |
|
gdyby to była R1dynka albo inny plastik to pewnie by wytrzymał troche dłuzej niz 20s Zaden silnik nie lubi pracy na maxa bez obciazenia. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 20:54, 07 Sie 2015 Temat postu: |
|
O takiej regulacji to jeszcze nie slyszalem. Nie robisz sobie z nas jaj? Jesli serio tak robisz i jezdzisz to szkoda mi Twojego moto. |
|
|
husa66 |
Wysłany: Śro 15:12, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
Chłopaku 2t o poj. 125,200 zacierasz jadąc na maksa otwartym gazem przez 20 sekund na ostatnim biegu, a ty gazowałeś na biegu jałowym powodzenia. |
|
|