Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
krokodylktm
Wysłany: Czw 9:58, 03 Wrz 2015
Temat postu:
Można przewinąć -najlepiej oddać do najbliższego zakładu gdzie przewijają silniki nie jest drogo !
Asteros2012
Wysłany: Śro 7:41, 12 Sie 2015
Temat postu: Lc4 625 problem z ładowaniem [rozwiązanie]
Na dniach walczyłem z problemem słabego ładowania w Lc4 sxc 625 po odpaleniu ładowanie 14v po przeliczeniu na światła ok 8-10v a po włączeniu kierunków moto gaslo. Efekt był taki ze moto dostało nowe aku a po 100km jazdy na światłach zgasło. Ładowanie było za słabe aku wylądowało a po włączeniu kierunków nie starczyło prądu na iskre. Okazało się ze moto sm w ładnym stanie niby nie po crashu, miało jednak glebę i stator uderzył w magneto uszkadzając siebie i magneto. Założyli nowy dekiel i nic nie było widać a moto paliło. A z szczegółów o statorze to przewody od cewek powinny być odizolowane od masy u mnie było przebicie. Mam nadzieje ze komuś się to przyda
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin