Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
DirtBike.pl
Wysłany: Czw 20:26, 17 Wrz 2015
Temat postu:
Części KTM niestety są robione w Chinach (choć po cenie tego nie widać
)i z jakością różnie bywa. Możliwe że odbiegał od nominalnego wymiaru.
Kiedyś odebrałem nowy wałek do EXCF i miał korozję...
Buła
Wysłany: Czw 19:23, 17 Wrz 2015
Temat postu:
Akurat łożyska są nówki po remoncie 15 mth wcześniej, już ogarnąłem temat, delikatnie za głęboko wbiłem uszczelniacz. Dziwne było też to że w poprzedni uszczelniacz tulejka wchodziła dość luźno, w ten drugi wchodziła z lekkim oporem.
DirtBike.pl
Wysłany: Czw 18:56, 17 Wrz 2015
Temat postu:
Miałem taki przypadek w 250 4T.
Po wymianie wszystkiego (simering, oring i tulejka) nadal ciekło. Okazało się że był luz na łożysku wałka zdawczego i to było przyczyną wycieku (wałek nie był w osi tylko pracował na boki). Niestety do wymiany tego łożyska trzeba było rozebrać silnik...
Gość
Wysłany: Wto 21:02, 01 Wrz 2015
Temat postu:
Miałem podobnie, ciekło, wymieniłem cały zestaw naprawczy, dalej ciekło, wymieniłem jeszcze raz i przestało. Trzeba to delikatnie i poprawnie złożyć i będzie dobrze.
--
pzdr.
zefir
Buła
Wysłany: Pią 17:04, 28 Sie 2015
Temat postu:
Jutro zdejmę zębatkę i zobaczę skąd to się leje dokładnie, ale raczej wszystko było dobrze wsadzone. Spróbuje też z grubszym oringiem jak tam będzie wszystko ok wyglądało
amek721
Wysłany: Czw 9:32, 27 Sie 2015
Temat postu:
Sprawdź też skąd cieknie; czy spod wałka, czy między simmeringiem a karterem.
Być może krzywo wbiłeś simmering.
MatiSx125
Wysłany: Czw 9:31, 27 Sie 2015
Temat postu:
Miałem tak samo. Kup nowy uszczelniacz i oring.
TYLKO!! Kup oring w jakmiś rolniczym nie na wzór tego orginalnego tylko Grubszy ale mniejszy. Jak bedziesz go wsadzał to go musisz wcisnąć całą zębatką i tą zawleczką seigera złapać. Trudno ja to robiłem z Tatą. On nacskał na zębatkę a ja łapałem zawleczką na ten frez. Pzdr
żółf
Wysłany: Śro 22:16, 26 Sie 2015
Temat postu:
Prawdopodobnie uszkodziłeś uszczelniacz, wyjmij tulejkę i dobrze sprawdź wargę
rams
Wysłany: Śro 20:57, 26 Sie 2015
Temat postu:
Ważne żeby tulejka nie miała rowków.
punk891
Wysłany: Śro 20:43, 26 Sie 2015
Temat postu:
Też u siebie miałem tak, że po wymianie simmeringu i oringu ( oryginalne ) problem nie ustąpił. Kupiłem w sklepie u mnie w mieście 0,5 albo 1mm grubszy oring i problem całkowicie zniknął. Tylko przy zakładaniu zębatki przyjrzyj się, czy aby na pewno zabezpieczenie dobrze wskoczyło, to musisz trochę docisnąć zębatkę.
Buła
Wysłany: Śro 20:01, 26 Sie 2015
Temat postu: EXC 250 2T cieknie z wałka zdawczego
Witam, pacjent exc 250 2008 rok, taki problem ciągły, lekko się lało przed remontem, po remoncie grubszym jakoś na początku nie widziałem ażeby się lało, przez 15 mth dolałem może 200 ml oleju, teraz zmieniłem uszczelniacz i oring. Zostawiłem na noc na stopce bocznej, wieczorem patrzę, a tam z 50-100 ml na glebie, przejechałem się na na myjnie, wyczyściłem wszystko, postawiłem z powrotem na stopce. Przez jakieś 20h spadło parę kropel, ale wystarczyło że przestawiłem moto z 5 m i zaczęło cieknąć mocniej. Przejechałem się to leje się dużo gorzej niż było. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być, ewentualnie mogłem coś źle zrobić przy wymianie uszczelniacza (chociaż to mało prawdopobodne skoro problem się powtarza). Nie widziałem żeby karter był gdzieś widocznie uszkodzony. Tulejka z wałka była wymieniana 20 mth temu przy remoncie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin