Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
skywalker
Wysłany: Pią 10:08, 28 Sie 2015
Temat postu:
Fidel,
poszło PW - jestem z Dąbrowy i orientuje się w okolicy.
major000
Wysłany: Pią 7:40, 28 Sie 2015
Temat postu:
dioda napisał:
sorry ze w tym temacie ale zapytam tez, Czy wiesz może Major000 czy w exc 300 kartery tez są montowane fabrycznie na czarna pasta uszczelniającą czy uszczelka występuje?
W 300 exc jest uszczelka między karterami.
dioda
Wysłany: Czw 21:41, 27 Sie 2015
Temat postu:
sorry ze w tym temacie ale zapytam tez, Czy wiesz może Major000 czy w exc 300 kartery tez są montowane fabrycznie na czarna pasta uszczelniającą czy uszczelka występuje?
major000
Wysłany: Czw 20:17, 27 Sie 2015
Temat postu:
fidel napisał:
Zadzwoniłem do pana i zapytałem o weryfikację cylinda, głowicy, zaworów, tłoka, sprzęgła, przegląd motocykla po kupnie tak mu powiedziałem. A to i tak najtańsza stawka jaką usłyszałem. Nie wiem co mam o tym myśleć.. nie podoba mi się ta cena .. A może wiesz major000, czy jeżeli mam kartery "posklejane " na taka gumową uszczelke coś jak pasta lub sylikon o czarnym kolorze, idealnie równie wystaje prawie wszędzie, to może oznaczać, że silnik był nierozbierany ?
450zł za to co mówisz to trochę wysoka cena ale możliwe że w twoim regionie takie są stawki i nic nie poradzisz. Czarna pasta którą widzisz na łączeniu karterów to oryginalne uszczelnienie kładzione w fabryce.
fidel
Wysłany: Czw 18:39, 27 Sie 2015
Temat postu:
Zadzwoniłem do pana i zapytałem o weryfikację cylinda, głowicy, zaworów, tłoka, sprzęgła, przegląd motocykla po kupnie tak mu powiedziałem. A to i tak najtańsza stawka jaką usłyszałem. Nie wiem co mam o tym myśleć.. nie podoba mi się ta cena .. A może wiesz major000, czy jeżeli mam kartery "posklejane " na taka gumową uszczelke coś jak pasta lub sylikon o czarnym kolorze, idealnie równie wystaje prawie wszędzie, to może oznaczać, że silnik był nierozbierany ?
major000
Wysłany: Czw 15:22, 27 Sie 2015
Temat postu:
Jeśli masz ubytki oleju z części silnikowej to powoli zbliża się wymiana tłoka. Przy tej okazji profilaktycznie trzeba obejrzeć głowicę, korbowód, cały rozrząd. Jeśli łańcuch rozrządu nie był nigdy zmieniany to należy go zmienić.
Cykanie z okolic głowicy to norma w tym silniku. Strzał w wydech przy odpalaniu świadczy o niedokońca dobrym ustawieniu gaźnika, ale nie ma tu tragedii.
Jeśli sprzęgło ciągnie to zmień olej na nowy. Jeśli nadal będzie źle to sprzęgło(najlepiej kompletne czyli tarcze+przekładki+sprężyny) do wymiany. I inspekcja kosza zewnętrznego czy nie ma wybitych rowków od tarcz.
Generalnie jeśli rzeczywiście moto ma 220godz to jeszcze sporo polata ale przegląd warto zrobić.
Koszt 450zł to za rozebranie silnika na części pierwsze i przegląd czy jak?
mumek426
Wysłany: Czw 12:39, 27 Sie 2015
Temat postu:
to wszystko zależy chyba co mają robić podczas tego przeglądu,a co do sprzęgła to miałem podobnie w 450,też pracowało normalnie ale widziałem że coś jest nie tak.Sprawdziłem to następująco motocykl na kołek tak aby tylne koło było w górze,wciskam sprzęgło i trzymam cały czas,a drugą ręką wbijam jedynkę,jeżeli bieg wchodzi ze zgrzytem,a koło się cały czas kręci tak że nie można go zatrzymać ręką to znaczy że coś jest do wymiany.JA kupiłem cały zestaw podkładki sprężynki i tarcze,i wymieniłem od razu.Ale wymieniałem wszystko po kolei,trochę zabawy miałem i rozkręcania i skręcania,sprawdzania,i okazało się że sprężynki były tylko do wymiany.Ale to zrobiłem ja wiejski magik,i miałem trochę w tym racji,oczywiście są tu mega fachowcy którzy pewnie doradzą ci lepiej.
fidel
Wysłany: Czw 11:51, 27 Sie 2015
Temat postu: exc 530 kilka pytań po kupnie
Witam jestem nowy na forum. Kilka dni temu nabyłem sprzęt na który długo choruje. Mowa tu o exc 530 dokładnie 2010 r. Mam kilka pytań .
Motocykl ma najechane 220mth na liczniku i 8800 km, na zimnym i ciepłym pali ładnie, nie kopci. Kilka razy przy odpaleniu na gorącym silniku słyszałem jakby cichy strzał. W głowicy słychać lekkie cykanie "cyk cyk cyk" ale cicho. Odnoszę wrażenie jakby sprzęgło delikanie ciągnęło na ciepłym silniku, ale chodzi lekko " na palec" . Mimo tego, że nie kopci to oleju troszke ubylo a nie ma wycieków.
Czy to co napisałem jest normalne, Wy też tak macie ?
Czy przegląd silnika może kosztować 450 zł czy to naciąganie ? najtańszy pułap jaki mi zapropowano w okolicy a jeden pan powiedział że tysiąc złotych . Czy polecacie kat-serwis czy może perfect moto a może ktm Kraków ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin