Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Śro 15:08, 28 Lis 2012
Temat postu:
Tak co 5tys wymiana oleju.
Reszty Ci nie powiem, zapytaj się na forum supermoto.pl
Gość
Wysłany: Śro 12:50, 28 Lis 2012
Temat postu:
jaki koszt serwisu co 5 tyś km?? Koszt oleju wymiany oleju itd ?? Ile to pali na 100??
hacker33
Wysłany: Śro 12:10, 28 Lis 2012
Temat postu:
Duke i ogólnie LC4 jest to sprzęt którym musisz się przejechać.
Żaden test nie odzwierciedli Ci tego jaki jest naprawdę.
Tym bardziej jeżeli ktoś przesiada się z Fazera.
Jest to jeden z najmocniejszych singli.
Wiem, że są osoby który po zakupie 690 szybko go sprzedawały ze względu na dużą moc i wibracje które są charakterystyczne dla singli KTM-a.
690 ogólnie są bardzo dobre sprzęty i na forum nie spotkałem się jeszcze aby ktoś narzekał choć jest ich bardzo wiele (mówię o forum supermoto.pl).
Nie ma tam wad ukrytych, serwis jak na mocnego singla bardzo rzadki (co 5000km).
Duża moc, mapy zapłonu pod siedzeniem, niska waga, duża poręczność.
Gość
Wysłany: Śro 9:44, 28 Lis 2012
Temat postu:
Bym się dołączył do pytania. Gdzie można poczytać na temat podstawowych parametrów na temat duka. W najbliższym czasie planuje zakup z 2008 roku.??? Szukam jakiegoś dobrego artykułu... wady zalety, parametry techniczne itd. Proszę o linki w miarę możliwości ze względu na zbyt dużą ilość wiadomości śmieciowych w internecie.
doktor
Wysłany: Wto 11:50, 14 Cze 2011
Temat postu:
Witam. Co do silnika zapytaj na advrider.pl tam prędzej uzyskasz odpowiedź dotyczącą tego modelu(nawet jest tam temat poświęcony ktm 690 (enduro).
szepiet
Wysłany: Pon 8:33, 13 Cze 2011
Temat postu: duke 690
witam
jest to moj pierwszy post na tym forum, wiec na wstepie kilka slow o mnie, na dwóch kołach jezdze od 9 roku zycia z 2 letnia przerwą, ostatnio 5 sezonów przelatalem na Fazerze FZS 600, przyszedl czas na zmianę moto, ponieważ szukam motocykla z jajem i do jazdy po miescie bardzo zainteresowal mnie DUKE 690 (model 2008 i w górę), w polskim necie poza kilkoma testami jest raczej cicho (nawet tutaj stad temat), interesuje mnie kilka rzeczy:
1. ma to być sprzęt do codziennych dojazdów do pracy, jak jest z serwisem (podstawowe czynności czestotliwość wymiany oleju, regulacja zaworów)
2. czy wymaga on wyspecjalizowanego serwisu czy ogarnięty serwis serwisujący japoński sprzęt poradzi sobie bez problemu
3. jak jest z awaryjnoscia, wiadomo ze nikt tego moto nie kupuje zeby grzecznie jezdzic tylko i wylacznie na dwoch kolach, jak sprzet znosi wyglupy typu, guma, stopee - ale bez znecania się
4. Jak jest z tym splaniem - producent deklaruje 4,3 czyli realnie do 6 powinno sie wyrobić, natomiast slyszalem ze poprzedni duke potrafil lyknac 10l
z góry dziękuje za odpowiedz
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin