Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Wto 12:03, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | w enduro na kilku rundach owszem można
ale jak są dojazdówki po ulicy jak w nowym sączu np to już nie można
i mająć xcka jesteś głęboko chcąc jechać np cały sezon |
właśnie :/ |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 11:52, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
w enduro na kilku rundach owszem można
ale jak są dojazdówki po ulicy jak w nowym sączu np to już nie można
i mająć xcka jesteś głęboko chcąc jechać np cały sezon |
|
|
DirtBike.pl |
Wysłany: Wto 10:14, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | w enduro jeżdzą czym się da bo tam albo trasa jest w 100% offroad albo na czas zawodów pewnie bez problemu można się poruszać po drodze, nie jak u nas |
U nas też w Enduro można jechać bez homologacji.
Ostatnio w Malechowie jechaliśmy asfaltem, który był wyłączony z ruchu choć samochody też mogły się poruszać (zdaje się że na czas zawodów nie obowiązywał kodeks).
A Cross Country to nieco inna dyscyplina niż Enduro. W Enduro masz krótkie próby jechane kilka razy a w CC (tym motocyklowym PZM-otowskim) jedziemy zamkniętą pętlę przez 1,5h (kto więcej okrążeń). Czasem pętla biegnie częściowo przez tor motocrossowy i dlatego w XC jest zawieszenie z crossówki (jednak nie tak twarde jak w SX). |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 22:36, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
no właśnie nie do końca odpowiedniki, EXCki mają 'fabrycznie' kierunki,miejsce na tablicę,klakson,lusterka i spełniają normy spalin, - są 100% legalne we wszystkich stanach,
XC-W nie mają tych akcesoriów , maja tylko lampy prżód-tył i mogą być legalne w zależności od stanu,
u nas w EU jak wyśrubuja normy spalin to też tak będzie
w enduro jeżdzą czym się da bo tam albo trasa jest w 100% offroad albo na czas zawodów pewnie bez problemu można się poruszać po drodze, nie jak u nas |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 22:21, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
przeciez to sa amerykańskie odpowiedniki exc
maja lampy itp
jak moga nie moeć homologacji
to czym oni startują w enduro |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 21:07, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
w stanach XC-W nie mają homologacji, nie wiem jak w EU
http://www.ktm.com/us/enduro/
tylko 500 EXC i 350 EXC jest street legal (przynajmniej na 2016) |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 19:44, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
akurat xcw i xcfw mają homologację
xc i xcf nie mają |
|
|
DirtBike.pl |
Wysłany: Pon 15:15, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
To jest wersja do Cross Country.
Nie wiem jak w 450 ale w 250 z 2008 roku są takie różnice:
Silnik niewysilony (taki jak w excf) a zawieszenie od crossówki ale nie takie twarde.
6 biegów.
Ma homologację i lampy (nie ma licznika)
Kute półki.
Koło 18.
Bliżej mu do Enduro niż do crossa. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Nie 22:22, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
skoro ma 4 biegi to ten ''pan'' cię oszukuje , bo to pewnie SXF z dołożoną lampą i kołem 18 cali, XCW mają skrzynie od enduro po 6 biegów, silnik jest z EXC 450, gaźnik 39, stopkę i kopniak
XCF silnik z SXFa, skrzynia 5 biegów, stopka, gaźnik 39
Oba bez homologacji |
|
|
KristofSX |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Nie 17:13, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
a jak z żywotnością sinika bo pan mówił ze ma 4 biegi a exc maja 5 wiec jak z jazda |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 17:04, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
XC-W/XCF-W to jest EXC ale bez homologacji, |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Nie 16:57, 30 Sie 2015 Temat postu: KTM 450 XC-W |
|
Witam Panowie co powiecie o takim motocyklu wiem ze to wersja na rynek amerykański ale z czym to można porówna z exc czy sx ?? |
|
|