Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ravag
Wysłany: Pią 21:55, 08 Kwi 2016
Temat postu:
U mnie jak gasło to winny był czujnik wywrotowy motocykla ale nie było reguły. Twój motocykl jest jeszcze na gwarancji to pojechałbym do ASO żeby się mu przyjrzeli. Jeszcze przychodzi mi do głowy, że może masz za niskie obroty jałowe ustawione. U mnie jest 1400-1500 obr/min.
ravag
Wysłany: Pią 21:55, 08 Kwi 2016
Temat postu:
U mnie jak gasło to winny był czujnik wywrotowy motocykla ale nie było reguły. Twój motocykl jest jeszcze na gwarancji to pojechałbym do ASO żeby się mu przyjrzeli. Jeszcze przychodzi mi do głowy, że może masz za niskie obroty jałowe ustawione. U mnie jest 1400-1500 obr/min.
Tomu80
Wysłany: Śro 7:50, 02 Mar 2016
Temat postu: Gaśnie przy redukcji
A co - masz ten sam problem?
Ja problem rozwiązałem tak, że kiedy dojeżdżam do skrzyżowania i mam zamiar zrzucić biegi, to najpierw wciskam sprzęgło i czekam sekundę-dwie aż obroty same spadną do obrotów jałowych. Dopiero wtedy redukuje w dół. Problem chyba leży w zbyt wolnej pracy silniczka krokowego. Jak wiadomo działa on na biegu jałowym oraz na każdym innym biegu przy wciśniętym sprzęgle.
Kiedy szybko redukujemy biegi wciskając sprzęgło zbyt krótko silnik krokowy chyba nie zdąża odpowiednio ustawiać położenia przepustnicy i silnik się dławi. ale to tylko moja teoria.
Przetestuj moją metodę - przy zrzucaniu z 5-ki, czy 4-ki w dół przed zredukowaniem wciśnij sprzęgło i poczekaj aż obroty spadną do poziomu obrotów na biegu jałowym i dopiero zrzuć biegi do zera, a następnie puść sprzęgło.
Jak wypróbujesz,to daj znać czy u ciebie też to działa?
ravag
Wysłany: Wto 13:33, 01 Mar 2016
Temat postu:
Udało Ci się kolego rozwiązać swój problem?
Tomu80
Wysłany: Śro 21:02, 02 Wrz 2015
Temat postu: KTM DUKE 125 2015 gaśnie przy redukcji
Witam!
Mój KTM DUKE 125 2015 ABS (przebieg 2000 km) od jakiegoś czasu gaśnie przy redukcji biegów (dojeżdżaniu do skrzyżowania) - zwłaszcza przy redukcji z 5-ki lub 6-ki w dół.
Po zgaśnięciu odpala po naciśnięciu przycisku rozruchu.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem i jaka może być jego przyczyna?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin