Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT |
Wysłany: Czw 12:31, 10 Wrz 2015 Temat postu: |
|
ARI126 |
|
|
waldussss |
Wysłany: Czw 10:53, 10 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Podłączę się do tematu kupując moto dostałem uszczelniacze olejowe, a chce wymienić również pyłowe i tu problem bo do mojego sprzętu są jakieś różne średnice zewnętrzne. Lagi to WP 48 Czy ktoś może podać namiar na te które będą pasowały do ktm exc 250 4t 2003? |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 21:25, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Po co CI kayaba. Weź motrexa/motula. Mniej więcej taki sam cenowo ~~50zł i bdb jakość. |
|
|
mikas |
Wysłany: Śro 21:21, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Dzięki wszystkim za rady. W weekend wybieram się na V Kociewski i po nim rozbiorę przód i zobaczę co w jakim stanie jest.
Czytałem trochę o olejach do lag i wielu pro zawodników poleca olej Kayaba. Myślicie, że warto go brać do amatorskiej jazdy? ok 115pln / litr |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 20:32, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Standardowo olej to 5W.
Motul, Motorex, BO racing, sa ok.
Co do shimy jeszcze możesz mieć wywalone łożyska główki ramy. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 13:34, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Miałem taki problem u siebie z łapaniem simmy przy prętkości od 90 do 100km/h lecąc po polu.Po serwisie zawieszenia(wymiana uszczelniaczy i oleju) problem znikł.W lagach miałem co prawda syf niesamowity zwłaszcza w lewej. |
|
|
Sai |
Wysłany: Śro 10:04, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
4W wchodzi standardowo. Ja zmieszałem 2,5W i 7W Bel-Ray w odpowiednich proporcjach. |
|
|
mikas |
Wysłany: Wto 23:00, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Koledzy, a jaki olej mam kupić do tych lag? |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 9:31, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Jeśli masz standardowe wp48 to wszystko to samo.
No chyba, że masz przekozackie 4CS .
Dzika kierownica może także być spowodowana złym ciśnieniem w oponach |
|
|
mikas |
Wysłany: Wto 9:18, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Olej i tak chcę zmienić bo ma już 60mth. Sprężyny kupiłem używane przód i tył w komplecie. Przód nie ma żadnego oznaczenia ale na pewno są twardsze od standardowych. (w ubraniu ważę ok 100kg) Zawieszenie pracuje w pełnym zakresie nic nie dobija, wydaje mi się że ładnie wybiera nierówności. Jedyny problem to z tą "dziką" kierownicą. Lagi wpuszczone standardowo (3 kreska na równi z półkami), napięcie wstępne standard. Tak sobie myślę czy problem nie jest w za małej ilości oleju bo przy wymianie sprężyn nic nie dolewałem, a jednak zawsze coś tam na nich zostało przy wyciąganiu.
Jakiej firmy olej polecacie?
Szukałem serwisówki ale znalazłem tylko do rocznika 2013, a nie wiem czy to jest to samo. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 8:53, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Zmiana oleju jakoś szczególnie dużo nie zmieni w pracy zawieszenia. Jako amator nie odczujesz tego.
Heniek kiedyś na próbę nawet bez oleju wyjechał wokół komina.
Kupione wcześniej przez Ciebie sprężyny, może są nie odpowiednie do twej wagi ciała. Dodatkowo może masz źle wyregulowane zawieszenie, prócz klików na dole i na górze, masz jeszcze napięcie wstępne sprężyny oraz wpuszczając lagę w półkę także zmienisz charakterystykę jazdy.
Na lagę w wp 48 wchodzi dokładnie chyba 620ml na lage |
|
|
mikas |
Wysłany: Wto 8:25, 08 Wrz 2015 Temat postu: Wymiana oleju w lagach |
|
Panowie przymierzam się do wymiany oleju w lagach. Jakiej firmy najlepiej kupić i jakiej gęstości? Ile trzeba go wlać albo ile zostawić w mm?
Po zakupie moto zmieniłem z przodu sprężyny na twardsze i nie jestem zadowolony z pracy przodu (przy wyższych prędkościach na piachu szczególnie ale również na asfalcie kierownica jest baaardzo podatna na shimmy i jest strasznie czuła) klikanie regulacjami nic nie pomaga. Czy przez dobór oleju mogę to trochę zniwelować? Specjaliści od zawieszeń zalecają mi setting u nich pod twardsze sprężyny no ale jakoś nie mam ochoty zostawiać u nich ok 1500pln.
Moto EXC450 '15, 60mth |
|
|