Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 20:59, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Jeśli chodzi o spalanie to to przy jeździe enduro, jakieś kłody, las 2T pali tak samo jak 4T. Pić dużo zaczyna na przelotówkach gdzie mu się dużo odkręca. Ogólnie 2T lżejsze i poręczniejsze i tam gdzie 4T już się gotuje 2T dopiero się rozgrzewa. |
|
|
4sor |
Wysłany: Śro 20:31, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
a teraz jeszcze spalanie w 2-talcie 250 jak z tym w koncu jest jedni pisza pali jak smok inni 250 pali mniej od 125(w co zabardzo nie wierze ) bo w 450 4t zauważyłem, ze na spalaniu można naprawde różnie wyjść zależy jak wysoko kręcisz(nie masz narzucone jak w 2t ze trzeba krecic wysoko) i jak dobierasz sobie biegi(a ze jest mocny dół to jest troche opcji) jakbyś mógł jakos porównac do crf 450 albo chociaz 125 2t |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 10:45, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
SX na tor nadaje się idealnie natomiast na jakieś dłuższe wypady i jazda po długich prostych (przelotówki las/pola) raczej odpada. |
|
|
4sor |
Wysłany: Wto 10:28, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
tam gdzie crf'a czyli jakies wypady enduro(las, drogi polne, podjazdy), od czasu do czasu tor |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 10:22, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Wszystko zależy od tego gdzie chcesz jeździć. |
|
|
4sor |
Wysłany: Wto 9:55, 15 Wrz 2015 Temat postu: sx250 2002r przesiadka z crf450 |
|
Witam,
Możecie powiedzieć mi co myslicie o przesiadce z crf450 na 2502t(juz nie koniecznie sx) robił ktoś taki manewr? Nie zawiodę się mocowo(moc niby ta sama ale inaczej ja oddaja)? Na crf nie miałem jakoś zbyt dużego problemu z opanowaniem mocy wkoncu to 4t jest latwiejsze od 2t |
|
|