Autor |
Wiadomość |
te300 |
Wysłany: Czw 19:59, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
stargowałeś chociaż coś? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:42, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
rams - tak włąsnie wygląda, tylko kumpel troche w kija poleciał, bo moto miało byc "warte" ceny i teoretycznie idealne, a tym czasem tarcze żyletki, klocków nie ma, stelaż pogięty, i chłodnice krzywe, - nie oczekuje motocykla idealnego, bo wiem że wystarczy czasem jeden dobry wypad zeby tak moto załatwic ( poza tarczami ) ale mógłby chociaż wspomnieć wczesniej, kawał drogi nas dzieliło, kumpli wysłałem, gdybym był bardziej kapryśny i szukał nóweczki za małą kase to bym odesłał chłopaków do domu na pusto..... alee
tomek masz pw |
|
|
tooomek882 |
Wysłany: Czw 14:36, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Henio, pozwolę się zareklamować nie chcesz kupić tego plastiku od rozrusznika, co jest wypalony od dyfuzora? kumpel demontował i mu się ostało
A w co do tematu. Snajper, porównujesz swojego z motocyklem Damiana? Przecież wiesz, że to jest kutaśna wersja, z mega dyfuzorem |
|
|
rams |
Wysłany: Śro 21:42, 23 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Kupiłeś motor od mojego kumpla. Sprzęt silnikowo ok. Tylko z zewnątrz trochę zniszczony. |
|
|
henio12323 |
|
|
jero11 |
Wysłany: Śro 7:15, 23 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Oby nie tego którego oglądałem koło Kwidzyna... Wczoraj dowiedziałem się że dwóch gości z okolicy mających 300 2t na zbiorniku jeżdżą około 2 godzin, raczej 1 godzina to postoje bo kręcą trochę te maszyny |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 0:01, 23 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Pewnie 300 w dwupaku |
|
|
przemes |
Wysłany: Wto 21:43, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
To chociaż pochwal się który rok i ile cykli pracy silnika:) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:49, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
haha narazie sie chwalił nie bede bo nie wiem jeszcze co stoi w garazu, dopiero w połowie października zobacze co i jak ;D narazie jeszcze zarabiam żeby spłacić wszystko ;D |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 19:45, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
henio ty się lepiej pochwal co tam kupiłeś |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:30, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
ja kiedys miałem wysoko ustawiony poziom paliwa i "palił" duzo a okazało sie że po prostu przelewami - nadmiarem wywalało czesc paliwa po prostu w ziemie |
|
|
te300 |
Wysłany: Wto 19:06, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
z fabryki to wychodzi zblokowana, na wydechu z katalizatorem
jeśli chodzi o spalanie w 2t to wszystko ma znaczenie łącznie ze stylem jazdy, ale zdecydowanie najbardziej ustawienia gaźnika - swego czasu dużo się bawiłem ustawieniami i różnice potrafiły być zaskakujące;
oczywiście może być taka sytuacja, że na tych samych ustawieniach gaźnika jeden motocykl będzie miał za bogato inny dobrze, dlatego nie ma co zamieniać gaźników tylko trzeba się nauczyć swojego 2t;
mi to chwilę zajęło ale warto zgłębić temat. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 18:04, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
to rozgrzeb gaźniki porównaj dysze, iglice |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Wto 18:02, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Nie ta 14 nie byla strojona bo mam ja od nowosci a i ta 14 to wersja xc-w 300 a tamta exc factory 300. xcw przeciez to samo co exc |
|
|
Kamool |
Wysłany: Wto 17:48, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Jako, że jest to 15r więc "dość" świeży. Był już regulowany? KTMy po wyjściu z fabryki są dość bogato zestrojone, przez co może więcej pić od tej z 2014 która pewnie była już regulowana. |
|
|