Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
batsopot
Wysłany: Wto 12:51, 05 Lip 2011
Temat postu:
aa podłacz se kontrakton od okna "alarm" sa płaskie
http://xcomfort-sklep.pl/pozostale-czujniki/55-kontaktron-mocowany-na-zewnatrz-okna.html
batsopot
Wysłany: Wto 12:49, 05 Lip 2011
Temat postu:
pytanie jesli miales neodymny to czy jego moc nnie uszkodzila czujnika?
w srodku czujnika jak sie nie myle sa blaszki i tp
dex19
Wysłany: Wto 10:42, 05 Lip 2011
Temat postu:
))) oczywiście że siła przyciągania
założyłem że mam neodymowy magnes i że będzie on "dysponował" przy danej wielkości taką a nie inną siłą
Testy o których mówisz robiłem bez ściągania koła - nie pokazał więcej, narazie nie mam możliwości ściągnięcia koła, ale to był tez mój kolejny pomysł.
Więcej pokazywał licznik przy robieniu testów z miernikiem i zwarciem kabli (tych o których mowa w serwisówce) - po tym zakładam, że czujnik jast ok. Założenie to jest tak na 80% - sam czujnik ma ślady jakby wpadła tam jakaś gałąź albo inna śrubka kilka razy go zahaczyła...
Bardziej stawiałbym na za słaby magnes...
czujnik jaki mam u siebie wygląda tak:
http://cgi.ebay.com/KTM-640-LC4-SM-SUPERMOTO-2005-SPEEDOMETER-SENSOR-SPEEDO-/330583404771?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4cf84e70e3
ok, z innej beczki - ma ktoś z Was możliwość zrobienia zdjęcia waszego magnesu?
albo przynajmniej podania jakichś wymiarów?
KTM LC4 640E Prestige SM 2004r.
henio12323
Wysłany: Wto 8:38, 05 Lip 2011
Temat postu:
wielkosc magnesa aż takiego znaczenia nie ma. co jego siła przyciagania
ciezko powiedziec co moze byc. wykręc czujnik i weź ręcznie poruszaj magnesem przed czujnikiem zobacz czy pokaze wiecej niz podczas jazdy
dex19
Wysłany: Pon 22:06, 04 Lip 2011
Temat postu:
Więc tak:
przed wczorajszą zabawą z miernikiem, kilka dni wcześniej, oderwałem i przykleiłem na nowo czujnik, co generalnie spowodowało, że licznik nie pokazywał już nic.
Wczoraj (przy akcji z miernikiem) przykleiłem go w nowym miejscu i przy dzisiejszych jazdach licznik zaczął pokazywać prędkość, ale w dalszym ciągu za małą.
Przy czym jak pierwotnie miałem wrażenie że pokazuje od 5 do 10 km/h dość losowo tak tutaj faktycznie w miarę przyśpieszania zaczyna pokazywac od 5 do 16 km/h ( przy 16km/h mam w rzeczywistości już ok 100km/h)
....
ok, w czasie pisania tego postu zorientowałem się, że przecież na początku licznik był przestawiony na MILE...
więc teraz pewnie zachowuje się tak samo , a wartości się zmieniły na trochę większe tylko ze względu na to że ustawiony jest licznik na KILOMETRY
Nie mniej jednak problem dalej jest...
Myślałem jeszcze o ustawieniach licznika - wielkość koła itd , ale te wartości są predefiniowane w liczniku...
podejrzewalibyście czujnik?
jest szansa że ten magnes jest za mały? - ma około 3-4mm srednicy
nie wygląda na oryginał.
jest mi ktoś w stanie coś jeszcze podpowiedzieć?
pozdro
dex19
Wysłany: Nie 20:26, 03 Lip 2011
Temat postu:
Ok, temat pociśnięty do przodu.
Pierwsze co to w manualu dostępnym w sieci pod nazwą KTM_400-660_LC4_'98-03_Repair_Manual.pdf znalazłem instrukcję do testowanie prędkościomierza.
Owe testy zrobiłem i 1) połączenie na szybkozłączce z prędkościomierza w fatalnym stanie , 2) magnes był w złym miejscu
Styki poprawione, magnes przykleiłem na nowo. Przez noc klej będzie schnął więc efekty dopiero rano, ale wyglądało wszystko bardzo obiecująco ze wskazań prędkościomierza i woltomierza
Strona 7-51D: (tam tez można znaleźć stosowne obrazki)
Checking the speedometer sensor and the speedometer
(Adventure – from the 2002 model)
Checking the speedometer:
– Disconnect the connector 1 from the speedometer.
NOTE: The connector 1 is located under the cockpit covering.
– Switch on the ignition.
– Briefly connect pins 2 and 3 (cable colors black/brown and
black/orange) with a cable several times while you observe the speed
reading. If the speedometer is functioning correctly, the speed should
be indicated.
Checking the speedometer sensor:
NOTE: The measurement must be made with the ignition switched on
and the plug and socket connection connected.
– Use a digital multimeter to measure the voltage at the black cable on
connector 1 against the ground.
– Slowly turn the front wheel.
– The measured value should be over 4.5 volts when the wheel is
turned or less than 1 volt when the magnet on the front-wheel hub
is within the range of the speed sensor.
! CAUTION !
SINCE YOU MUST MEASURE WITH THE CONNECTOR ATTACHED, MAKE SURE TO
CAREFULLY PUSH THE MEASURING TIPS ON THE MULTIMETER THROUGH THE SEALING
FROM THE CABLE SIDE AND NOT TO DAMAGE ANY PART OF THE CONNECTOR.
dex19
Wysłany: Pon 9:12, 20 Cze 2011
Temat postu:
Niestety nie wiem jak wyggląda oryginał więc na 100% nie jestem pewien.
Jednak wygląda na to, że siedzi od nowości, ma kształt małego płaskownika - w przeciwieństwie do okrągłych czujników które widziałem na alle...
henio12323
Wysłany: Nie 21:29, 19 Cze 2011
Temat postu:
a czujnik widać na ruszany ? czy oryginał 100%.
Rysiek24
Wysłany: Nie 18:57, 19 Cze 2011
Temat postu:
sprawdz kabelek czujnika , mozliwe tez ze sa zimne luty w liczniku.
dex19
Wysłany: Nie 0:09, 19 Cze 2011
Temat postu: Problem z prędkościomierzem
Witam, jestem tu nowy, od nie dawna również posiadam LC4
Mam problem z prędkościomierzem, nie wskazuje mi predkości, od czasu do czasu coś pokaże ale nie więcej niże 7-9 km/h
magnesik na tarczy widze że jest przyklejony jakimś klejem, czyli ktoś już coś sam robił/grzebał
co może być przyczyną takiego zachowania licznika?
(KTM LC4 640 2004r. SM)
pozdrawiam
dex
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin