Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:54, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
do amatorki bym nie pchał HC szkoda nadwyrezac silnik |
|
 |
żółf |
Wysłany: Wto 19:21, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
Mateusz607 napisał: | Znalazłem 2 tłoki z różnym stopniem sprężania 11:1 i 12,5:1
Mocno odczuwalna będzie w nich różnica w pracy silnika? Będzie to miało wpływ na trwałość? |
Różnica będzie odczuwalna, a najbardziej odczuje ją korbowód  |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Wto 18:57, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
Różnica będzie na niskich obrotach.
Będzie też gaźnik do regulacji.
Dobrze jest mieć też resztę silnika bardzo zdrową lub nową bo jak założysz do starej korby i starych zaworów nowy tłok o podwyższonej kompresji to szybko może Ci coś jebnąć. |
|
 |
Mateusz607 |
Wysłany: Wto 18:06, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
Znalazłem 2 tłoki z różnym stopniem sprężania 11:1 i 12,5:1
Mocno odczuwalna będzie w nich różnica w pracy silnika? Będzie to miało wpływ na trwałość? |
|
 |
żółf |
Wysłany: Wto 8:46, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
Mateusz607 napisał: | Widzę temat z tłokiem to się podepnę.
Co o tym myślicie? Składać, wymieniać czy mierzyć?
 |
Tłok do śmieci, cylinder do pomiaru |
|
 |
Mateusz607 |
Wysłany: Pon 21:11, 12 Paź 2015 Temat postu: |
|
Widzę temat z tłokiem to się podepnę.
Co o tym myślicie? Składać, wymieniać czy mierzyć?
 |
|
 |
helmex |
Wysłany: Śro 6:57, 30 Wrz 2015 Temat postu: |
|
ja w 4 t robie zawsze sami palcami a w 2 szczypcami takimi jak maja wedkarzę |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 18:29, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
tak tutaj nie da sie za bardzo opisać, to trzeba pocwiczyc
generalnie chodzi o to żeby mieć odpowiednie dobrze szczypce, i nie zginać zabezpieczenia tylko jakby nim kręcić, wtedy wskoczy samo bez większych napręzeń |
|
 |
amek721 |
Wysłany: Wto 11:10, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Polecam ćwiczenie zakładania zabezpieczenia na starym tłoku. Porysujesz to porysujesz, ale obczaisz sobie jaka technika jest dla Ciebie najlepsza  |
|
 |
przemes |
Wysłany: Wto 10:25, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Podepnę sie... jaki macie patent na zakładanie zabezpieczeń sworznia? |
|
 |
Kamool |
Wysłany: Wto 9:56, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Strzałką do wydechu, posmaruj olejem przy zakładaniu, nie upuść zabezpieczeń sworznia do skrzyni korbowej Najlepiej po prostu korbę naokoło wyłóż ręcznikami papierowymi żeby żaden syf nie wleciał. |
|
 |
snajper1212 |
Wysłany: Wto 9:31, 29 Wrz 2015 Temat postu: montaż nowego tłoka co i jak |
|
Przyszedł moment na wymianę tłoka w mojej 300 2t tłok juz wyciągnąłem teraz czas na montaż nowego przypomnijcie mi o ważnych wskazówkach przy montażu nowego tłoka w 2t żebym później nie miał lipy |
|
 |