Autor |
Wiadomość |
te300 |
Wysłany: Sob 8:36, 21 Lis 2015 Temat postu: |
|
zmieniać na inny!!! ja w swojej krótkiej karierze w enduro miałem chyba z 10 motocykli ale dzięki temu mogłem się zorientować w zaletach i wadach różnych sprzętów i teraz wiem co jest dla mnie najlepsze do warunków w jakich jeżdżę. |
|
|
pazix90 |
Wysłany: Sob 1:48, 21 Lis 2015 Temat postu: |
|
Amatorsko bo brak czasu na częstsze i dłuższe wypady. W zimie prawdopodobnie czeka mnie remont silnika. Trzeba go rozebrać i zweryfikować co jest do wymiany. Nie wiem sam czy brać się za to czy "pogonić" go i szukać czegoś innego.. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 15:21, 20 Lis 2015 Temat postu: |
|
jak chcesz robic postępy to raczej warto jak latasz amatorsko wokół komina - jak maszyna zadbana to mozesz ja trzymac |
|
|
pazix90 |
Wysłany: Pią 12:35, 20 Lis 2015 Temat postu: |
|
Czytając Wasze posty na temat 250tki RFS coraz bardziej jestem przekonany, że chyba czas na zmiany... |
|
|
te300 |
Wysłany: Pią 8:05, 20 Lis 2015 Temat postu: |
|
250 w rfs była bez sensu przede wszystkim dlatego, że nie dawała tego co zwykle daje ta pojemność - poręczność, lekkość, zwinność. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 23:30, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
trwałosc RFSa to bardziej zasługa 400-450 525/520
250tka zbyt udana nie była, tez nie była długo produkowana i pewnie dlatego juz w 2007 roku wskoczył nowy silnik ( jeszcze do starej ramy)
porównując np 450tke z 04 roku o 09 roku, to 09 jest delikatniejsze, mało oleju w silniku, wszystko w silniku jest mniejsze i delikatniejsze, RFSy tutaj wypadały pancernie - wlejesz byle jaki olej i tez pojedzie, nowsze by prędzej padły. chociaz biją na głowe sposobem pracy poczciwe RFSy.
odnosnie jeszcze 250tek - ta na rfsie nie była super udana, sypała sie dosyc często, nowsze spisywały sie duzo lepiej i duuuuzo lepiej jeździły, wkręcaja sie super i czuć że przyspieszaja. znajomek sie przesiał z sety własnie na exc-f 250 2007 ( czyli w starej budzie) i widac progres - sete musiał mocno kręcic zeby uzyskać ten sam efekt. te 250tki sie całkiem fajnie prowadzą, w sensie gaz do oporu i tylko nadrabiasz i bawisz sie techniką, jak sie gania np w superenduro, czy torze to bedziesz szybszy na 250tce niz 4.5 |
|
|
Gadboy |
Wysłany: Czw 22:36, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
Jak dbasz tak masz i tu nie ma reguly. Fakt tylko taki ze czym sprzet nowszy to prawdopodobnie mniej wlascicieli a co za tym idzie bardziej dbany i serwisowany na czas. A podejzewam ze finalnie taki sam remont w nowszym modelu moze wyjsc nawet taniej. |
|
|
TheGreat |
Wysłany: Czw 22:19, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
No tak tylko znowu wszyscy mówią że te RFS'y to pancerne silniki, a jednak w nowszych to już trzeba bardziej uważać. |
|
|
Gadboy |
Wysłany: Czw 18:41, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
Zawsze nowsze bedzie lepsze
Porownaj tylko cene cylinder i tlok np.450 miedzy rfs a nowszym jaka jest kolosalna roznica na oryginale.
A moto tez duzo lepiej sie prowadzi nowsze. |
|
|
TheGreat |
Wysłany: Czw 17:44, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
250 odrzuciłem, teraz szukam jakiegoś info o 400 EXC czy lepiej brać RFS'a czy może dopłacić i brać na nowszym silniku? |
|
|
Kiełek |
Wysłany: Śro 19:50, 18 Lis 2015 Temat postu: |
|
No tak tylko, że 250 RFS to zupełnie inne moto niż exc-f z dwoma wałkami.
RFS to ciężki klocek i w połączeniu z silnikiem 250 to masakra |
|
|
mambo3 |
Wysłany: Czw 23:19, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
nie polecam ktm 250 4t (chyba ze na pierwsze moto)miałem rok 2004 ciężkie, ospale,bardzo przewidywalne , bardzo mało pali i niczym cię nie zaskoczy. |
|
|
TheGreat |
Wysłany: Nie 18:21, 08 Lis 2015 Temat postu: |
|
No właśnie tak myślałem że 350 by była idealna, ale niestety za droga. A w którym roku wszedł nowy silnik w 400? 2008? Lepiej brać RFS'a z ostatniego rocznika czy lepiej już na tym nowym szukać? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 17:53, 08 Lis 2015 Temat postu: |
|
TheGreat napisał: | A co powiecie o 400 EXC ? Dobry pomysł po 125 ? Bo boję się że jak kupie 250 EXC-F to braknie mi szybko mocy. |
jak najbardziej tak, 350 lub 400 będzie spoko,
250 excf chodzi w tej samej klasie co seta |
|
|
TheGreat |
Wysłany: Nie 17:34, 08 Lis 2015 Temat postu: |
|
A co powiecie o 400 EXC ? Dobry pomysł po 125 ? Bo boję się że jak kupie 250 EXC-F to braknie mi szybko mocy. |
|
|