Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kuchar
Wysłany: Sob 17:17, 25 Cze 2011
Temat postu:
Adam, dziękuję za info.
Teraz potrzebuję jeszcze informacji od kogoś kto koła supermoto stosował w swoim lc4 z roku 1994 lub podobnych
fxrider
Wysłany: Pią 15:30, 24 Cze 2011
Temat postu:
zależy jaki masz budżet i jakie chcesz mieć opony.
przód standard to 3.5" pod 120/70, tył min. 4.25 pod 150, 4.5 pod 160 (optymalnie 4.5 pod 150 i 5.0 pod 160).
Z tego co kojarzę 150 wchodzi bez większych problemów, ew. jest też trochę patentów na dystansowanie łańcucha.
BTW. ostatnio wynalazłem, że w LC4 od 2003 w Enduro (w duke i SM wcześniej) stosowano grubszy dystans pod zębatką i szerszy zabierak tylnego koła.
Z zaciskiem 4t są zwykle problemy, żeby zmieścić w zawiasie enduro.
pzdr, Adam
kuchar
Wysłany: Pią 12:01, 24 Cze 2011
Temat postu: LC4 350 z 1994 - zamiana kół MX na Supermoto
Zamierzam zamienić w KTM LC4 350 z 1994 roku moje koła 21 i 18 na szprychowane 17 supermoto.
I teraz pojawia się kluczowy problem jakich szerokości obręczy użyć?
Zamierzam wymienić tylko obręcze i szprychy, a zostawić stare piasty ponieważ mam je na cienką ośkę i ograniczony budżet, a piasty są dość drogie.
Czy ktoś z Was już to ćwiczył? Ponieważ nie chcę przesadzić i założyć zbyt szerokich obręczy, o które będzie haczył łańcuch, który w moim modelu jest z prawej strony (nie wiem czy w późniejszych latach się to zmieniło)
Tarczę z zaciskiem dokupię w przyszłości, najpierw chcę zainwestować w koła.
Bardzo proszę o info dotyczące szerokości obręczy i ewentualnych dodatkowych ustawień.
Z góry dziękuję
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin