Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tajsi
Wysłany: Czw 21:05, 12 Lis 2015
Temat postu:
Rysiek24 napisał:
bak 12 L
gaznik dellorto
maly obieg oleju ( rok produkcji 95 albo 94) - 1 pompa 1 filtr w bloku
zawias raczej oryginalny , przod WP40 + przejsciowka na tarcze 320 mm od SM
komplet kolek enduro ok 1000 zl ( przednia os 17 pod WP40 ! )
imho troszke za drogo...to tego koszta rejestracji i masz a ta kase wersje z duzym obiegiem ,a moze i pierwsze 640
rozrusznika el. to on raczej nie ma ( slabe zdjecia z 1 strony) , a napewno nie seyjnie , a jesli ma to jest to jakis zlepek , w modelu z rozrusznikiem nie ma juz pekajacego magnesu , tam jest juz zaplon keihina.
niedawno stałem sie szczesliwym posiadaczem tego moto i w ramach sprostowania
bak 10l
duzy obieg oleju
rozrusznika brak
Rysiek24
Wysłany: Pon 11:41, 12 Paź 2015
Temat postu:
bak 12 L
gaznik dellorto
maly obieg oleju ( rok produkcji 95 albo 94) - 1 pompa 1 filtr w bloku
zawias raczej oryginalny , przod WP40 + przejsciowka na tarcze 320 mm od SM
komplet kolek enduro ok 1000 zl ( przednia os 17 pod WP40 ! )
imho troszke za drogo...to tego koszta rejestracji i masz a ta kase wersje z duzym obiegiem ,a moze i pierwsze 640
rozrusznika el. to on raczej nie ma ( slabe zdjecia z 1 strony) , a napewno nie seyjnie , a jesli ma to jest to jakis zlepek , w modelu z rozrusznikiem nie ma juz pekajacego magnesu , tam jest juz zaplon keihina.
helmex
Wysłany: Pon 9:33, 12 Paź 2015
Temat postu:
jakbym miał odpisc na takie pytania to zostawil bym dla siebie zbierniczek na zlewki mozna go całkiem wywalic . potrzebny tylko na tor.
piotrkonik
Wysłany: Pon 9:10, 12 Paź 2015
Temat postu:
Pytania pytaniami. Czy moglby mi ktos odpowiedziec do czego jest ten zbiorniczek przelewowy i czy jest on niezbedny lub mozna go schowac? I od jakich modeli ktm bede musial szulac kol enduro aby pasowaly bez przerobek?
hacker33
Wysłany: Pon 5:44, 12 Paź 2015
Temat postu:
Też bym się zraził takimi pytaniami.
Nie sądzę abyś dostał prawdziwe odpowiedzi ponieważ to jest handlarz. Skąd on ma wiedzieć kiedy co było robione?
Jeżeli kupujesz od handlarza to Ty musisz się znać i wiedzieć co kupujesz bo sprzedający będzie mówić że wszystko było robione wczoraj, chodzi jak zegarek lub na trudne pytania odpowie nie wiem, nie znam się nie mam pojęcia.
Czepek
Wysłany: Nie 23:29, 11 Paź 2015
Temat postu:
jakbym dostał taki zestaw pytan od kupujacego to chyba bym się zraził i wolał sprzedać motocykl komuś innemu.
oczywiście jeśli chodzi o stan to dobrze pytaj sie o wszystko, ale takie pytania czy koło magnesowe jest klejone albo ile litrów ma bak, jakie jest zawieszenie eh...
piotrkonik
Wysłany: Nie 22:53, 11 Paź 2015
Temat postu:
wyslałem zapytania na mejla ma mi odpowiedzieć we wtorek po kontakcie ze sprzedającym Austriakiem. A ta buteleczka na przelewy czego? I musi byc tak na zewnątrz??
Lista pytań:
Jaka jest to wersja (egs lse?)
Jaki jest przebieg?
Ile km temu był wymieniany olej?
Czy była wymieniana uszczelka pod głowicą?
ile km temu był ustawiany luz zaworowy?
Czy jest to wersja z duzym obiegiem oleju?
Czy jest to wersja z dwoma pompami oleju i dwoma filtrami?
Czy był wymieniany gaźnik z oryginalnego jeśli tak to na jaki?
Ile litrów ma bak?
Ile km temu był wymieniany olej oraz uszczelniacze w lagach ?
Jakie zawieszenie jest z przody i z tył (oryginalne jeśli nie to na jakie było zamieniane)?
Czy były wymieniane łożyska w silniku, jakieś ingerencje w stan tzn szlif cylindra, wymiana tłoka, zaworów itp?
Jakie felgi i opony są założone ?
Czy ma Pan do załatwienia po dobrej cenie felgi z oponami lub bez enduro?
W jakim stanie jest koło magnesowe ( jest ono klejone i często się psuje)?
Czy kierownica jest oryginalna, była podwyższana?
Czy jest to wersja z autodekompresatorem?
Czy układ wydechowy jest oryginalny?
Czy są jakieś gratisy do motocykla?
Czy według was czegoś brakuje? Czyli szukam felg od modelki 620 gs, sc, adv i od 640 też pasują?
Kamool
Wysłany: Nie 20:48, 11 Paź 2015
Temat postu:
Ten pojemniczek wygląda jak butelka na przelewy... Czemu nie zapytałeś sprzedającego
?
Raczej z dopasowaniem kół enduro nie powinno być problemu.
piotrkonik
Wysłany: Nie 20:00, 11 Paź 2015
Temat postu: Jaki to lc4
Witam znalazłem interesujące ogłoszenie:
http://olx.pl/oferta/ktm-lc4-620-supermoto-CID5-IDc6wdD.html#48d110188f
Chciałbym prosić was o pomoc w identyfikacji modelu i daniu paru porad przed kupnem ponieważ wstępnie zaklepałem motocykl. Czego sie dowiedziałem od sprzedającego jest to wersja z wałkiem i rozrusznikiem i nic wiecej. Teraz pytania:
1. Co to za wiszący pojemniczek z przodu pod kolektorem?
2. Jaki zawias ma ta wersja?
3. Czy ciężko będzie dopasować do zawieszenia koła enduro które z czasem chciałbym posiadać
Jeżeli macie jakieś dobre porady przedzakupowe to pisać śmiało każda informacja jest dla mnie cenna!
Pozdrawiam Koniu!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin