Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Przym
Wysłany: Pon 12:13, 19 Paź 2015
Temat postu:
Gdyby było inaczej to do czego nadawał by się motocykl po jeździe na stromych podjazdach.
major000
Wysłany: Nie 18:05, 18 Paź 2015
Temat postu:
Na endurakach możesz całe życie latać na kole i nic mu nie zrobisz. Konstrukacja silnika jest przemyślana aby nawet w nienaturalnych przechyłach dalej było smarowanie.
PiterBaja
Wysłany: Nie 10:39, 18 Paź 2015
Temat postu:
Smarowanie jest zawsze marne w pinie
. Ale to musiłbys praktycznie z 5 minut ciagnac na gumie zebys w jakims wiekszym stopniu zaszkodził silnikowi tak to nie ma strachu.
ktmalllife
Wysłany: Sob 22:14, 17 Paź 2015
Temat postu: Wheelie 2T / 4T
Hay.
Chciałbym dowiedzieć się coś o wheelie na 2t i 4t. Na której maszynie wheelie jest łatwiejsze ? Czy powinno jeździć sie na kole w 4T, skoro wtedy smarowanie jest bardzo marne ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin