Autor |
Wiadomość |
zbyster |
Wysłany: Śro 13:47, 12 Paź 2011 Temat postu: |
|
e to kurcze kupa kasy. To wole używanego chyba jednak. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 6:23, 12 Paź 2011 Temat postu: |
|
bedzie bardziej zrywny na tm 40 i fcr bo one maja pompke przyspieszenia , jak bys byl zainteresowany ,to koles z Niemiec sprowadza nowe gazniki mikuni tm na zamowienie do danego typu motocykla ( chodzi o odppowiednie krocce ssace gaznika ktore sa wymienne ) , ja za gaznik do XR 600 placilem jakos 1300 zl 2 lata temu. |
|
|
zbyster |
Wysłany: Wto 13:04, 11 Paź 2011 Temat postu: |
|
a jak z mocą? Będzie nadal taki zrywny? |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 6:01, 11 Paź 2011 Temat postu: |
|
cos za cos , mozna zamontowac np keihina fcr albo mikuni tm , powinien byc mniej klopotliwy w obsludze , ale spalanie na poziomie 7 - 8 w terenie zostanie , mi dellorto na szosie pali 5 w terenie 7 - 8 |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pon 10:06, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
A jaki gaźnik proponujecie do lc4 620 95r? Bo mam dellorto ale ciężko go ustawić i moto dużo pali ale jest zrywny. Niema jakiegoś zamiennika dellorto aby moc została ale zeby palił mniej? |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pon 10:03, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
Ale jakiejś zmiany karterów czy czegoś w tym stylu niema przewidzane? |
|
|
muniek90 |
Wysłany: Pią 20:47, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
A chcesz mieć nogę całą?? To kop z całej siły z lewej strony zsiadając z motocykla:)
Już widziałem co takie 600 potrafią zrobić przy słabym kopnięciu i odbiciu kopki.
W KTM nigdy mi nie odbiła ale za każdym razem staram się porządnie kopnąć, poza tym jak się nie pier...nie to nie zapali:D |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pią 15:26, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
ja wiem.. jakąś przekładnię i ośkę na zewnątrz pewnie dałoby się zrobić, ale sensu to nie ma żadnego |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pią 14:05, 07 Paź 2011 Temat postu: remont lc4 620 95r |
|
zbyster napisał: | heh.a niema jakiejś opcji aby przerobic kopkę na prawą stronę? |
hehe.A niema jakiejś opcji aby przerobic kopkę na prawą stronę? |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pią 14:03, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
heh.a niema jakiejś opcji aby przerobic kopkę na prawą stronę? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pią 10:57, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
W ogóle motocykla "nie opłaca się" mieć
Sam musisz zdecydować. Na pewno kopka będzie miała sporo lżej i dłużej pożyje. |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pią 8:58, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
czyli nie opłaca się zakładać autodeko? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Czw 23:48, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
Góra jeszcze dźwigienkę zaworową wydechu. Nie wiem jak ona wygląda w modelu bez autodeko, być może rolka jeszcze by "wydała" na szerokość. |
|
|
bully |
Wysłany: Czw 14:40, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
Własnie ciekawa myśl, co trzeba wymienić oprócz walka żeby założyć autodeko? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pią 19:24, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Sam wałek powinien pasować, ale czy autodeko będzie działać to już ciężko powiedzieć - trzeba by dźwigienkę wydechową obejrzeć.
Nowsze modele z autodeko też nadal mają ręczny dekompresator. |
|
|