Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Łodzianin
Wysłany: Sob 16:13, 24 Paź 2015
Temat postu:
Dzięki za radę o loctite.
Wiem, że to pół środek ale potrzebuję Moto na teraz...
Dodatkowo wykręciłem te śruby i ich łby napawałem cyna, żeby ich nie rozchartowac, a potem pilniczkiem zrobiłem normalne łby, ale delikatnie że stożka. Potem jakimś cudem wycentrowałem zawór, założyłem nowe blaszki i loctite. Zobaczymy ile pojeździ.
amek721
Wysłany: Sob 11:07, 24 Paź 2015
Temat postu:
można coś kminić z podkładkami pod blaszkami kontrującymi, tak żeby były dalej od silnika i trzymały łeb ośki wyżej, gdzie nie jest/mniej jest wyrobiona.
Ale długo z takim patentem nie pojeździsz.
Na pewno dałbym nowe blaszki kontrujące, koszt niewielki, a poprawia.
Wyrobione łby osiek w tych silnikach to norma, szczególnie w starych
A i jest jeszcze jedna metoda; pomiędzy łeb a blaszkę nawal loctita niebieskiego i poczekaj kilkanaście godzin. Mimo wszystko to też jest półśrodek
Łodzianin
Wysłany: Czw 23:40, 22 Paź 2015
Temat postu: Wyrobione ośki języka zaworu wydechowego EXC 125
Jak w temacie, wyrobiły mi się łby od osiek, które robią za zawias zaworu wydechowego- zrobiły się okrągłe przy krawędzi na oring. Cały problem polega na tym, że nie można ich zablokować tymi blaszkami zabezpieczajacymi a bez tego śruby się odkręcają.
Jest jakaś szansa, żeby je uratować? Może zabezpieczyć je jakoś inaczej?
https://drive.google.com/folder/d/0B6JcvJPq614feEwzb040RWR3b0E/edit
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin