Autor |
Wiadomość |
m4ayhem |
Wysłany: Pią 18:08, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
Tłok i pierścienie wossnera, założyłem "N" do dołu |
|
|
dawido175 |
Wysłany: Pią 18:00, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
jak to założyłeś źle pierścienie? myślałem, że w tym pomylić sie nie da |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 17:14, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
,,nie popełnia błędów ten co nic nie robi " zdarza się, ważne że sam się z tym uporales |
|
|
m4ayhem |
Wysłany: Pią 15:17, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
Jest mi wstyd, wczoraj go rozebrałem.. patrze tu i tam, myślę sobie, dobra sprawdzę jeszcze raz pierścienie..
Okazało się że je źle założyłem, moto śmiga aż miło |
|
|
m4ayhem |
Wysłany: Wto 9:45, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
No i nic, zagadać nie chce.
Na starej świecy, próbowałem lać bezpośrednio paliwo do cylka, nic.
Świeca daje prąd i jest wilgotna.
Znajomy obfito posmarował tuleje żeby tłok ładnie chodził, ale wątpie żeby to było przyczyną że nie chce zaskoczyć.
Spuszczałem paliwo z gaźnika, wlałem nową wachę, dalej nic. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 9:33, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
mylisz exc z LC2 |
|
|
Bazyl170 |
Wysłany: Wto 9:14, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
w exe nie jest taki sam silnik jak w dt 125 albo podobny? Gdzieś o tym czytałem kiedyś ale nie wiem ile w tym prawdy
faktycznie to w lc2 bylo |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 1:29, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
Tuleje docieraj 3 pełne baki. Pierwszy z większą ilością oleju (jeżeli masz 1:50 to dajesz 1:40, jak 1:40 to 1:30). Przy tym baku nie dawaj nowej świecy bo jej szkoda. Pierwsze 2 przepalenia niech silnik chodzi kilka minut na wolnych obrotach. Reszta tego baku to spokojna jazda na pierwszych 3 biegach, kilka minut i odstawiasz żeby wszystko ochłodło. Drugi bak normalna dawka oleju, możesz trochę przycisnąć na 2 i 3 ale na chwilę i wrzucasz 4 i jedziesz spokojnie żeby ostygnął. Nie odkręcaj gazu więcej jak 1/2. 3 bak odkręcasz więcej ale też tylko na moment i bieg wyżej. Sposób docierania sprawdzony kilka razy. Po czymś takim tłok u mnie wytrzymał nawet 120 godzin. Nie polecam na początku pałować moto na prostych bo go zatrzesz. Jak będziesz miał normalną dawkę oleju to możesz dać nową świecę. Polecam jeszcze dyszę główną większą niż standardowa np o 5.
Na pierwszy bak (większa dawka oleju) możesz dać Castrola. Później polecam motula albo ipone. Ten silnik chyba nie jest bardzo wyżyłowany więc motul 710 powinien być ok. |
|
|
Czepek |
Wysłany: Wto 1:04, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
ustaw gaznik na bogato z racji temperatury i ogólnie, tuleja na poczatku musi troche pochodzic bez nadwyrezen ) |
|
|
m4ayhem |
Wysłany: Wto 0:43, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
Mały update, moto złożone, dziś już za późno żeby próbować palić bo sąsiedzi mało wyrozumiali, a mój syn tym bardziej..
Jutro wrzucę zdjęcia, oczywiście nie obeszło się bez przeszkód typu zagubiony wąż od zbiornika, czy też nieposortowane śrubki.
Mam jednak nadzieję że jutro zagada, nowy filtr powietrza w drodze. Powiedzcie mi czy po wbiciu tulei, jakie regulacje najlepiej zrobić? Ewentualnie jakie czynności najważniejsze.. ? |
|
|
m4ayhem |
Wysłany: Pon 15:14, 14 Gru 2015 Temat postu: |
|
Dziś będzie reanimacja, wszystkie części przyszły, czas żeby w końcu przywrócić do życia.. Póki jest pogoda %) |
|
|
Czepek |
Wysłany: Wto 11:22, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
róznica miedzy exc a exe jest wielka.
temat w mojej okolicy przerabiany wielokrotnie bo bylo wiele osób, które kupily exe i chciały exc.
ale jak Ci starcza mocy to życzę oby służył ) |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 22:37, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
kolor świecy! |
|
|
MatiEXC |
Wysłany: Pon 20:52, 07 Gru 2015 Temat postu: Re: EXE 125, niedługo brudas |
|
m4ayhem napisał: |
Różnica pomiędzy EXC jest niewielka. EXE posiada dozownik zamiast drugiej chłodnicy, pełen homologacyjny kit, oraz mniejszy gaźnik - co akurat mi nie przeszkadza. |
Jest o wiele więcej różnic |
|
|
m4ayhem |
Wysłany: Śro 9:53, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
Kajtek DBL napisał: | Już lepiej miej nowy filtr jak zalożysz nowego cylka razem z tłokiem. |
Tak tez bedzie |
|
|