Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 14:17, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
umnie dellorto ma fochy na zimno , lubi zalac silnik , co ciekawe , od wiosny palil za 1 kopem zimny , a ostatatnio cos sie mu porobilo . tloczek wyglada na ok ,uszczelka pod pokrywka tloczka cala , gaznik wyczyszczony , zawory ustawione , filtr nasaczony niestety kiepskim olejem elfa splywa i w ogole nie klei. |
|
|
fxrider |
Wysłany: Nie 15:31, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
ASO.
ostatnio za ten element (pod keihina) zapłaciłem równo 30zł (auner). |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 12:05, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
btw gdzie mozna kupic krociec ssacy airboxa do 620 ? moj peka.... |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Nie 11:56, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
zamowilem sobie ten gaznik powiedzcie jak z gumami pasuje plug&play? cczy trzeba cos kupic jeszcze? |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Nie 7:53, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
dzieki za podpowiedzi sprobuje jeszcze wlozyc mniejsza dysze bo mam 195 duzo mi chlapie paliwa, takze jak to nie pomoze to kupie mikuni pozdr |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Nie 0:57, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
Mam ksiazkę do Dell'orto to pisz na maila to ci wyśle.
W PHM 40 przy dyszy 195 to nei wiem jakiej wielkości paproch musiałby sie tam dostać, żeby cokolwiek zablokować, bo dziura jak rów mariański.
Chyba, że dysza wolnych obrotów bo ta jest 45 i ją może cokolwiek zablokować ;]
Mój przez rok był nie dotykany i nic się nie działo. Teraz go rozebrałem bo mi moto przerywało w dziwnych momentach, ale okazało się, że gaźniczek czysty a moto dalej przerywa. Okazało się, że już kur.....de drugi raz mi się kabelki zwierają w wyłączniku koło manety i jak jadę to mi czasami przerywa a czasami nie. Ma ktoś jakiś patent na to? |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 22:46, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
w takim razie jaki poziom paliwa powinien byc w PHM 40 ? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Sob 22:42, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
Raczej nie... chyba, że masz wersję z pompką i ta jest nieszczelna
Tak btw. mam ładnego dellorciaka z różnymi dyszami, linką, rollgazem do opchnięcia (z jakiegoś berga - wersja NZ bodajże) w bardzo fajnym stanie. Gratis drugi, trochę zdekompletowany egz. w wersji MS (huska) na części. Kupiłem kiedyś, ale ostatecznie skończyłem na keihinie i chyba nie będę ruszał na razie. Jakby ktoś reflektował... |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 21:45, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
taaa moje dellorto po 4 miesiacach pieknego palenia , znowu ma fochu , jutro rozbieram i moze znowu dmuchanko w kazda dziure ozdrowi go...oby tak bylo
a jeszcze mam pytanko , w moim dellorto przy gwaltownym dadawaniu gazu , mam wyciek paliwa z dolu komory plywaka ( tzn przelew) nie jest tego duzo , ale tak przy kazdym odkreceniu manety pare kropel poleci ? toto normalne ze wzgledu na drgania calego silnika ? |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Sob 0:06, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
Rysiek24 sam wiesz jak czasem potrafi dellorto z równowagi wyprowadzić ale faktycznie BST40 troszkę Ci wykastruje tego narwańca:) |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 22:51, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
ee pneumatyk w kacie - toc to oszczerstwo |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pią 21:45, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
W tym przypadku to jest czujnik/aktywator od EPC (dupereł ekologiczny) - można wymontować/zbędne. |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Pią 21:31, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
tylko do czego jest ta wtyczka? trzeb ja podlaczyc? czy jak? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pią 9:28, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
Być może będziesz musiał jeszcze króciec ssący zmienić (od airboxu powinien jeszcze podejść), ale tak. Ten gaźnik będzie mniej problemowy w eksploatacji i również mniej "narwany". |
|
|
GPwariat |
|
|