Autor |
Wiadomość |
te300 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 10:15, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
te kółeczko xyz tez tam było bo widziałem ;D
a na ile wyceniacie takiego reklusa ? koło 2000 zł nowy mozna wyrwac
mało uzywek w necie i ciezko mi wycenic, |
|
|
te300 |
Wysłany: Wto 7:55, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
kup oryginalny zestaw z powerpartsa (przekładki, tarczki, sprężyna talerzowa i ten ring) dobrze pogadasz to zapłacisz poniżej 500zł, ze zdjęć wygląda jakby docisk był z reklusa ale oryginał wygląda podobnie także może podpasuje (jak coś oryginał nie jest drogi) no i nie widzę kółeczka z otworkami xyz (też nie jest drogie),
ogólnie 700zł powinno wystarczyć żeby wrócić do oryginału
aha będziesz robić to wymień też gumki (7zł szt.) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 22:32, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
dzieki major - to juz chyba wszystko wiem, z tego co widxziałem to kosz zewnętrzny jest oryginał, jeden wewnętrzny chyba z reklusa, no i docisk cały z przekładkami w takim razie.
chce wymienic bo chyba wole manualnie operowac sprzęgłem, tutaj nie mam do konca wyczucia, w dodatku, zalałem motorexem ( sprzedawca w KTMIe od razu o tym powiedział ) i sprzegło zaczeło sie uslizgiwać, wczesniej od razu po zakupie nie miałem aż takiego odczucia, i nie wiedziałem czy sie slizga... teraz miałem porównanie z podobnym EXC to tam łapy urywa u mnie sie slizga ewidentnie. jutro bede mierzył tarcze ale watpie że to kwestia mechaniczna reklusa - zobaczymy. ale raczej bede wolał manuala mimo wszystko |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 21:56, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
DDS wprowadzili od modeli 2013. U ciebie jest właśnie to sprzęgło. Najprościej będzie jak poprostu zamienisz się z kimś, ty mu reklusa a on tobie oryginał. Przekładki masz od reklusa, oryginalne nie są nawiercane. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Pon 21:54, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
tooomek882 napisał: | sprzęgło DDS wsadzali od MY 14. Ty chyba jeszcze masz klasyczne. |
Dokładnie. DDS jest od MY2014. |
|
|
tooomek882 |
Wysłany: Pon 21:44, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
sprzęgło DDS wsadzali od MY 14. Ty chyba jeszcze masz klasyczne. A swoją drogą czemu chcesz się pozbyć rekluse? |
|
|
olek300 |
Wysłany: Pon 21:15, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
Na moje krzywe oko to jest sprzęgło dds |
|
|
rams |
Wysłany: Pon 20:48, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
Będziesz musiał się pozbyć całego sprzęgła oprócz tarcz. Zadzwoń do gościa co sprzedał Ci motor. Ma on stare sprzęgło. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 20:40, 26 Paź 2015 Temat postu: pomoc - rekluse exc 300 |
|
potrzebuje drobnej pomocy, mam exc 300 rocznik teoretycznie 12sty, ale po vinie w katalogu ktma wyskakuje 13stka, i własnie miedzy12 a 13 po schematach widze była zmiana sprzęgła.
mam wsadzonego reklusa którego raczej chce sie pozbyć. mógłby ktos napisać czego potrzebuje zeby wrócic do normalnego sprzęgła ?
bardziej chodzi mi czy mam sprzegło DDS ( ta pojedyncza sprezyna - blaszka stożkowa) czy starego typu - dociskany talerz kilkoma spręzynkami.
ponizej zapodaje fotki. 2 sprawa - czy przekładki takie ponacicnane są fabryczne czy to specjalne do reklusa ?>
aa i jeszcze - ile takie cos moze byc warte ? po modelu to raczej exp 3.0
|
|
|