Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
piwek
Wysłany: Pią 14:59, 27 Maj 2016
Temat postu:
Gratuluje reanimowania fajnej jednostki, też ulubiam takie tematy
PIWOSZ001
Wysłany: Czw 15:01, 14 Kwi 2016
Temat postu: problem
Musiałem odłożyć ten projekt na lepsze czasy... Ogólnie pompa wody z 600 się sprawdza po małych przeróbkach....przy okazji musiałem robić głowice bo gwint od świecy już nie był zbyt świeży.Wymiana uszczelniaczy zaworowych, szlifowanie etc. I od tego momentu zaczyna się jazda.Nie wiem co było wcześniej zalane ale ja miałem valvoline 20w50 pod ręką wiec to dostał.(może mój błąd ale 20w50 niby servisówka też tak pokazuje). Po krótkiej przejażdżce moto zaczęło kopcić i żygać olejem do tłumika.Wyczytałem że może to być wina zaciętego zaworu bypass.(Sory za gafy jeżeli coś pokręcę.)Znalazłem zawór u mnie jest z boku (stara ver. z kulka) co się okazało sprężynka z jakiegoś czegoś wzięta bo napewno nie oryginał bo zbyt krótka a kulka nawet niewiem czy to tez nie jakiś badziew z dziecinnej zabawki w każdym bądź razie napewno nic tam nie trzymało.Moto pracuje ,sprężanie też nie znikło a nie chce narazie nic rozbierać w ciemno.
Moje pytania :
-Co mogłem źle zrobić lub pominąć w związku z tym kopceniem...?
-Zaworu już nie dostanę nowego ale czy da się to jakoś ogarnąć zamianką czy coś?
Rysiek24
Wysłany: Sob 1:31, 31 Paź 2015
Temat postu:
prawdopobnie da sie , o ile walek nierzadu ma wypustke na pompe , do tego 1 albo 2 weze chlodzenia inne . Jak by co mam sam walek pompy wyjety , mozna sprawdzic , ale niestety nie mam wolnego korpusu pompy cieczy , ale na fiszkach wyglada ze po zdjeciu zaslepki bedzie pasowal
PIWOSZ001
Wysłany: Pią 15:07, 30 Paź 2015
Temat postu: Odbudowa lc4 580 /89r
Połatałem ostatnie kable a raczej ich resztki z których wynikało że pompa była podpięta pod kable oświetlenia (prawidłowo?)ale niestety na kablach wielkie ''0" .
Może głupie pytanie ,ale czy nie da się zamontować zwykłej np. z 600ki żeby pozbyć się tej elektrycznej która też jest w nie najlepszym stanie.
KristofSX
Wysłany: Śro 0:27, 28 Paź 2015
Temat postu:
hej
manual silnika
http://www.manualslib.com/manual/896860/Ktm-500-Lc4.html
PIWOSZ001
Wysłany: Wto 21:21, 27 Paź 2015
Temat postu: Odbudowa lc4 580 /89r
Witam.Chciałbym odbudować starą 580 89r. W sumie moto zagadało ale problem jest z chłodzeniem gdyż nie posiadam żadnej serwisówki żeby podłączyć pompę wody a nie jestem pewien czy nie braknie żadnej części z elektryki. Jeżeli może ktoś wesprzeć serwisówka lub dobra rada będę wdzięczny. Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin