Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jero11
Wysłany: Śro 20:32, 11 Lis 2015
Temat postu:
Jak dobierać iglice w gaźniku? chodzi o 300 EXC 14r. Jak go kupiłem to silnik był przelany na biegu jałowym dysza była 38, dałem 35 i jest poprawa ale jeszcze jest przelany, z dołu i w średnich obrotach motor idzie dobrze, ale przy pełnym otwarciu przepustnicy mam wrażenie że robi tylko większe łuuuu i nie jedzie jak powinien, dysza główna 172.
yahoo
Wysłany: Śro 9:01, 04 Lis 2015
Temat postu:
Jak rozumiem, chodzi o 250 EXC-F. On się lubi na gaźniku przydławiać, bo gaźnik ma duży przelot, sprzyjający dużej mocy na wysokich prędkościach obrotowych, ale niesprzyjający stabilnej pracy i prędkości reakcji na dole (mała prędkość przepływu w gardzieli). To jest po prostu silnik skrojony na pracę przy wysokich obrotach i na dużej prędkości.
Warto zajrzeć do instrukcji (Owners Manual)- tam są rozpisane rozmaite konfiguracje jettingu w zależności od wersji (EXCF, SXF, XCW itd) i rynku- już stamtąd można coś wywnioskować.
Ja w swoim zmieniłem tylko jedną rzecz, a mianowicie tzw Leak Jet (KTM nazywa to Power Jet), który odpowiada za ilość paliwa wtryśniętego do gardzieli przez pompkę przyspieszającą. Z fabrycznych 70 na 50, co zwiększa dawkę paliwa. I uważam, że jest dużo lepiej. Reakcja nadal nie jest taka jak w dużych silnikach, ale spokojnie da się jeździć powoli techniczne przeszkody bez gaśnięcia silnika co otwarcie gazu. Zwłaszcza w połączeniu z krótkim przełożeniem (13/52).
pozdrówki
yahoo
daniel250exc-f
Wysłany: Pon 23:04, 02 Lis 2015
Temat postu:
Dzięki
henio12323
Wysłany: Pon 17:28, 02 Lis 2015
Temat postu:
nie do konca - ja czy zima czy lato nie robiłem nic
ale ogólna regulacja musi byc robiona pod konkretny setup, potem robi sie ewentualne korekty żeby miec 100% mocy...
jak ktos zmienia wydech i rózne pierdoły to dostrojenie gaźnika da sporo,
najlepiej pytaj w serwisie KTMa - tam są po szkolenaich i znaja rózne patenty żeby wykrzesać 110% mozliwosci moto
amek721
Wysłany: Pon 15:26, 02 Lis 2015
Temat postu:
Regulacje gaźnika powinno wykonywać się przy każdej zmianie pogody.
Bez sensu byłoby gdybyś za każdym razem oddawał motor do regulacji.
Chybal że wynajmiesz swojego prywatnego mechanika
daniel250exc-f
Wysłany: Pon 11:41, 02 Lis 2015
Temat postu: Tuning gaznika
Witam wie może kto robi zmiany dysz itd w gaznikach chodzi o ktm 250 exc f jakaś firma kto zna temat?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin