Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rozkmin
Wysłany: Wto 23:32, 23 Sie 2016
Temat postu:
Dobra, właśnie się zorientowałem że mój post był mało precyzyjnie sformułowany. Chodzi mi o to, czy wszystkie te konfiguracje które są podane w kalkulatorze są do kupienia w sklepie i da się je zamontować do mojego 390'?
Odnośnie v-max to w sumie ciekawy temat. Raz jechałem 175km/h i nagle silnik zaczął mi się dławić w identyczny sposób jak gdy go na niższych biegach kręcisz go do odcinki. Aczkolwiek wtedy chyba zaczynało być minimalnie w dół, albo nie wiem, dostałem wiatru w plecy i nie wiem, koła zaczęły wyprzedzać silnik czy co? W każdym razie przez ułamek sekundy myślałem że przyjdzie mi się przywitać ze św Piotrem..
Niemniej jednak pisząc tego posta bardziej chodziło by mi o zmianę konfiguracji na taką, która dawała by maksymalny moment na kole. Chętnie kupił bym taki napęd do zabawy na placu.
Pozdrawiam
żółf
Wysłany: Wto 20:48, 23 Sie 2016
Temat postu:
Parametry są rzeczywiste, określają jakie będziesz miał przełożenia. Tylko że jak dasz ekstremalnie krótko, to jazda będzie męczarnią. A jak dasz strasznie długo, tak że np v max będzie wynosił 300, to tych trzysta nigdy nie pojedziesz, bo nie będziesz miał tyle mocy i silnik nie będzie wkręcał się na obroty.
Przełożeniami warto się bawić, ale bez ekstremów jeden ząb z przodu, albo 3 z tyłu to już jest baaaardzo dużo i czuć strasznie tą różnicę, a każdy jeden ząb z tyłu jest odczuwalny.
Rozkmin
Wysłany: Wto 19:20, 23 Sie 2016
Temat postu:
Mam takie pytanie odnośnie tego kalkulatora:
Czy faktycznie można zamontować taki napęd w moim motocyklu (KTM DUKE 390) czy to są tylko wirtualne parametry a w rzeczywistości takiego napędu nie będzie się dało poprawnie użytkować?
Jeżeli jednak da się coś takiego zrobić, to jakiej firmy napęd polecacie? Mile widziany link do sklepu Smile
KristofSX
Wysłany: Wto 11:22, 03 Lis 2015
Temat postu: Przełożenia biegów KTM
http://www.gearingcommander.com/
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin